۰

رسانه های مصر چهره اسلامگرایان را تخریب می کنند

صلاح ابواسماعیل، نامزد احتمالی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد: رسانه های مصر با برنامه سازمان یافته چهره اسلامگرایان را تخریب می کنند و ماموریتشان ایجاد ترس در میان جامعه است.
کد خبر: ۲۹۶۵۰
۱۳:۴۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شبستان، صلاح ابو اسماعیل، نامزد احتمالی ریاست جمهوری مصر رسانه ها این کشور را گمراه کننده توصیف کرد و گفت: رسانه های می خواهند تا لحظات متمایزی را که جوانان درآن زندگی می کنند، تباه کنند و بار دیگر طاغوت و دیکتاتورگری را بازگردانند.

ابو اسماعیل تاکید کرد: بدترین رسانه ها در دوره مبارک بودند . برخی از ماهواره ها نخستین ماموریتشان ایجاد ترس و دلهره در میان مردم از اسلامگرایان بود و از آنها برای ایجاد وحشت در جامعه استفاده می کردند.

وی از مسئولان خواست تا به اسلامگرایان فرصتی برای اثبات توانایی هایشان برای تغییر عملکرد دولت بدهند.
این مقام مصری بر ادامه فعالیت هایی تاکید کرد که مصر را به سمت اسلامی بودن پیش می برد و این کار از بانکها آغاز شده و به تدریج گسترش می یابد.

بنابر گزارش الیوم السابع، ابواسماعیل خاطر نشان کرد: رسانه های اخباری را علیه اسلامگرایان با برنامه سازمان یافته ترویج می دهند که دروغ است.
وی همچنین نسبت به تکرار انقلاب بر اصول انقلابیون آنچنانکه در انقلاب ژوئن 1952 میلادی رخ داد، هشدارداد و گفت: منافع کشور باید در رأس هر منفعتی باشد تا نهضت مطلوب تحقق یابد.

نامزد احتمالی ریاست جمهوری مصر به توافقنامه کمپ دیوید اشاره کرد و افزود: این توافقنامه تاکنون به طور کامل منتشر نشده است و نسخه ای از آن در وزارت امور خارجه موجود نیست و چیزی از آن نمی دانیم و آنچه منتشر شده معاهده صلح است. این ننگی است که ملت مصر آن را نمی پذیرد.
برچسب ها: مصر
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: