۴

حمایت تمام قد امیر قطر از مؤسس فرقه ضاله وهابیت

«شیخ حمد بن خلیه آل ثانی»،امیر قطر، در اظهاراتی در حمایت از وهابیت مدعی شد: امروز امت اسلامی بیش از پیش نیازمند بازنگری و الهام‎گیری از عزم و اهتمام وهابیت در حمایت و دفاع آنان از دین همگام با این دوران و تحولات در آن می‌‎باشد.
کد خبر: ۲۹۱۱۸
۱۶:۴۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، «شیخ حمد بن خلیه آل ثانی»،امیر قطر، در اظهاراتی در حمایت از وهابیت مدعی شد: امروز امت اسلامی بیش از پیش نیازمند بازنگری و الهام‎گیری از عزم و اهتمام وهابیت در حمایت و دفاع آنان از دین همگام با این دوران و تحولات در آن می‌‎باشد.

وی که در مراسم افتتاحیه مسجد سی هزار نفری «محمد بن عبدالوهاب» شرکت کرده بود اعلام کرد: نامگذاری این مسجد به نام محمد بن عبد الوهاب از این جهت است که وی مصلح و عالمی بزرگ و مجدد عصر خودش بوده است و از سوی دیگر به دلیل تکریم علمایی است که همچنان تفکرات وی را ادامه می‎دهند و در خدمت اسلام و مسلمین هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که این مسجد منبری باشد برای دعوت و اصلاح مسلمانان و زدودن بدعت‎ها و هواهای نفسانی که در این دوران شاهد آن هستیم.

منبع: ابنا
برچسب ها: قطر ، وهابیت
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
سگ اقاي پتي بل
اگه تو وفادار به وهابيت نباشي ديگه کي ميخواهي باشه
از حکومتت ميترسي مي خواهي حاميهايت را نظرشون را جلب کني تا اگه مردم شورش کردند به کمکت بياند
عبدالشهید جلوه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
الحمدلله زنده ماندیم و معنای مصلح رو هم درک کردیم.؟؟؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
این شیخ سنگین وزن هوسران عشرت طلب که همیشه دنبال دلالی برای غربی ها و اسراییل هست و غیر از دنیا طلبی کار دیگری بلد نیست در کمال وقاهت درخواست زدودن بدعت ها و هواهای نفسانی توسط مسلمانان دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
از این ال سفیان ها چه انتظاری بیش از این؟ هواهای نفسانی!!! عجب است که مجسمه های هوای نفس میخواهند هوای نفس نابود شود. نهایت نفاق!نگو یید این حرف را! انوقت چه کسی جیب صهیونیستهای ادم خوار را پر از دلارهای نفتی کند؟ هوای نفس را نابود کنید ان وقت چه کسانی به بهانه مشرک بودن خون هزاران مسلمان را بریزند؟ ان وقت چه کسانی شیعه را کافر بدانند و در مقابل صهیونیستی که دشمن خداست تعظیم کنند؟ خلیفه های شیاطین شما نابود شوید هوای نفس هم نابود است...