۱
یک استاد دانشگاه :

80 هزار سایت اینترنتی بر ضد امیرالمومنین (علیه السلام) مشغول فعالیت هستند

آیت‌الله سید محمدحسین حسینی زابلی چهارشنبه شب در جمع عزاداران حسینی شهرستان دیر اظهار داشت: حضرت امام علی(علیه السلام)همه فضائل معنوی را دارا بود و ایشان و ائمه اطهار و پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)انسان‌های فوق‌العاده بودند که قدرت خدایی را به رخ مردم می کشیدند و علی(علیه السلام) علم نخستین و آخرین است.
کد خبر: ۲۸۵۹۲
۱۲:۰۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM  شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز» ، آیت‌الله سید محمدحسین حسینی زابلی چهارشنبه شب در جمع عزاداران حسینی شهرستان دیر اظهار داشت: حضرت امام علی(علیه السلام)همه فضائل معنوی را دارا بود و ایشان و ائمه اطهار و پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)انسان‌های فوق‌العاده بودند که قدرت خدایی را به رخ مردم می کشیدند و علی(علیه السلام) علم نخستین و آخرین است.

زابلی افزود: بشر امروزی با حداقل توان قادر به اعمال خارق العاده‌ای است که اگر از ظرفیت وجودی خود که از جانب خداوند است بهره بیشتری ببرد اثرات و نتایج بیشتری دارد و این نشان از قدرت لایزال الهی است.

وی اضافه کرد: علی(علیه السلام) دروازه دنیای دانش است که پیامبر، جهان علم و سرچشمه دانایی در این دنیاست و امروز بیش از۸۰ هزار سایت اینترنتی بر ضد امام علی(علیه السلام) فعال شده است.

زابلی خاطرنشان کرد: کسی که لقمه حرام بخورد حق را باطل و باطل را حق می‌بیند پس مواظب باشیم لقمه حرام بر سرسفره‌های خود نبریم.

برچسب ها: امام علی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
سلام بر حق دوستان

هرچند ميدانم مطلبم را ثبت نمي كنيد

ناز شصت مسئولان فيلترينگ سايت هاي شيعه. راحت بخوابيد آسوده باشيد تا مولايمان نيامده هر چه مي توانيد سايت هاي شيعه را فيلتر كنيد

جواب اعمالتان با خودتان

يا علي (ع)