۰

احداث فرودگاه در مرز بين‌المللي مهران

استاندار ايلام گفت: احداث فرودگاه در مرز بين‌المللي مهران قطعي شده و به‌ زودي کار ايجاد فرودگاه در مرز مهران اجرايي مي‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۸۴
۲۱:۳۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، مهندس مجتبي اعلايي در گفت‌وگو با ايسنا ضمن اعلام اين خبر اظهارکرد: يکي از موضوعاتي که ماه‌ها است پيگير تحقق آن هستيم موضوع ايجاد فرودگاه در مهران است.

وي با بيان اين که اين موضوع داراي مصوبه سفر سوم هيات دولت به استان است و تلاش براي تحقق آن از ماه‌ها پيش آغاز شده است، افزود: اخيرا با تلاش‌هاي صورت گرفته مسئولان استان ؛ اين مهم در حضور وزير راه و شهرسازي طرح شده و دستورات لازم را براي صدور مجوزهاي آن صادر شد.

اعلايي با اشاره به اين که فرودگاه مهران متعلق به وزارت نفت بوده، به اين معني که وزارت نفت پذيرفته است که هزينه ايجاد آن را پرداخت کند، اضافه کرد: بر اين اساس به ‌زودي کار ايجاد فرودگاه در مرز مهران توسط وزارت نفت اجرايي و محقق مي‌شود.

استاندار ايلام تحقق اين مهم را کمک بزرگي براي توسعه استان اعلام و عنوان کرد:‌ فرودگاه احداثي در مهران مزيت‌هاي متعدد و مختلفي نسبت به فرودگاه شهداي ايلام در شهر ايلام دارد.

اعلايي گفت: فرودگاه مهران مانند فرودگاه ايلام در منطقه کوهستاني ايجاد نخواهد شد و کنسلي پروازهاي فرودگاه ايلام که به واسطه وجود کوه‌هاي ايلام روي مي‌دهد در شهر مرزي مهران وجود نخواهد داشت.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: