۰

توصیه های نماینده آیت الله سیستانی به نیروهای امنیتی

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی از نیروهای امنیتی خواست، انتظارات مردم در اثبات شایستگی و حفظ امنیت و ثبات کشور را برآورده کنند.
کد خبر: ۲۸۲۱۱
۱۱:۱۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، وی در جمع شیعیان در شهر کربلای معلا و خطاب به نیروهای امنیتی افزود: مردم عراق منتظر این هستند که تحقق آرزوهای خود را در اثبات شایستگی و قدرت شما در انجام وظیفه و حفظ امنیت و بازگرداندن استقرار به کشور ببینند و اینکه شما به بزرگیِ مسؤولیتی هستید که مردم بر دوش شما نهاده اند.

شیخ کربلایی ادامه داد: شما با اخلاص و دوست داشتن وطن و همت عالی به دیگران ثابت خواهید کرد که می­توانید امنیت را عراق برقرار کرده و حفظ کنید.

وی خاطر نشان ساخت: پذیرفتن این مسؤولیت از طرف شما و انجام آن به گونه ای که مورد انتظار مردم عراق است موجب اطمینان مردم به این مطلب می­شود که امنیت کامل به وطن بازگشته و دوران دردآور گذشته سپری شده است.

تولیت آستان امام حسین علیه السلام تاکید کرد: تحقق این مطلب نیازمند سطح بالای هماهنگی میان نیروهای مختلف امنیتی و پرهیز از اختلاف میان این نیروها است. هرگونه اختلاف و نزاع تاثیر بدی بر نیروهای امنیتی و جایگاه این نیروها در نظر شهروندان خواهد داشت و از ارزش آن در نظر مردم و کسانی که منتظر سوء استفاده از این اختلافات هستند کم می­کند.

مرکز خبر حوزه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: