۰

استفاده از فداییان صدام در سرکوب بحرینی‌ها

یک فعال سیاسی بحرین با اشاره به حضورعناصري از حزب منحل بعث عراق در سرکوب مردم بحرين گفت؛ اين عناصر عضو باندهاي فدايي صدام بودند که به ايجاد ترس و رعب شهرت داشتند.
کد خبر: ۲۷۸۱۲
۱۱:۱۴ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، "عبدالاله الماحوزي" روز دوشنبه در گفت وگویی چگونگی حضور فداییان صدام در سرکوب مردم بحرین گفت: رژيم آل خلیفه اين عناصر را به بحرين آورد و با دادن تابعيت سياسي و بکارگیری آنها در دستگاه های امنيتي، اکنون از آنها براي مقابله با مردم بحرين استفاده می کند.

الماحوزي سفر پادشاه بحرين به قاهره را يک حماقت توصيف کرد و گفت: پادشاه بحرين يک روز پس از شروع انقلاب ژانويه با حسني مبارک تماس گرفت و از او خواست تا با حضور درنشست آينده کشورهاي عربي، نحوه ادامه سلطنت شان را بررسي کنند؛ ولي اکنون می بینیم که پس از پيروزي انقلاب مصر پادشاه بحرين اولين مسوول عربي است که به مصر سفر می کند.

وي افزود: پادشاه بحرین يک دست خود را به سمت انقلاب مصر دراز مي کند، و  دست ديگر خود را به سمت کساني که دستانشان به خون مردم مصر آغشته است.

"هشام الصباغ" از رهبران جمعيت عمل اسلامي هم در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: آنچه امروز در منامه روي مي دهد اقدامات خشونت آميز وزارت کشور عليه شهروندان است. نيروهاي اين وزارتخانه هيچ فردي از اعضاي گروه هاي سياسي و ديني را مستثني نمي کنند.

الصباغ گفت: نيروهاي امنيتي رژیم آل خلیفه در ماه هاي گذشته بسياري از چهره هاي سياسي و ديني را هدف اقدامات سرکوبگرانه قرار دادند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: