۰

راهکار معترضان آمریکایی در مقابل سرما

در حالی که پلیس آمریکا هفته گذشته به بهانه احتمال وقوع آتش‌سوزی در محل تجمع شبانه‌روزی معترضان، دست به توقیف وسایل گرمازا و همچنین مصادره مخازن بنزین آن‌ها زده است، معترضان با ایده‌های خلاقانه خود، تلاش پلیس برای منصرف کردن آن‌ها از ادامه تظاهرات را ناکام گذاشته‌اند.
کد خبر: ۲۷۶۴۰
۱۳:۰۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز» ، سایت اوباما به نقل از "تیک پارت"، در حالی که پلیس آمریکا هفته گذشته به بهانه احتمال وقوع آتش‌سوزی در محل تجمع شبانه‌روزی معترضان، دست به توقیف وسایل گرمازا و همچنین مصادره مخازن بنزین آن‌ها زده است، معترضان با ایده‌های خلاقانه خود، تلاش پلیس برای منصرف کردن آن‌ها از ادامه تظاهرات را ناکام گذاشته‌اند.

در حالی که پلیس درست پیش از اولین بارش برف در برخی ایالت‌های آمریکا، دست به توقیف وسایل گرمازای تجمع‌کنندگان زده بود، معترضان با استفاده از دوچرخه‌‌های پدالی، گرما را به تجمعات بازگردانده‌اند.

یکی از تظاهرکنندگان به نام «لورن ماینس» در مصاحبه با شبک «سی بی اس» می‌گوید: « در حال حاضر ۵ سامانه تولید برق پدالی از بوستون دریافت کرده‌ایم و ۵ تای دیگر قرار است بدستمان برسد».

برخی بر این باورند که محدوده پارک برای روشنایی و گرما، نیازمند ۱۱ ژنراتور پدالی است که ۸ هزار دلار هزینه دارد و تاکنون ۵ عدد از این ژنراتورها نصب شده‌اند و بقیه در راه هستند.

هرچه بیشتر از جنبش اشغال وال استریت می‌گذرد، تظاهرکنندگان نیز به یافتن راه‌های خلاقانه برای حفظ اجتماعات خود مبادرت می‌ورزند. در مقابل از سوی مقامات ایالتی نیز قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای جمع شدن اعتراضات اعمال می‌شود.

فرماندار جمهوریخواه «ناشویل»، اخیراً حکومت نظامی شبانه برقرار کرده، درحالی که در دنور هم، پلیس قانون منع برپایی چادر در پارک‌‌ها را اجرا می‌کند و برای متفرق کردن تظاهرکنندگان، از گلوله‌های پلاستیکی و گاز فلفلی استفاده کرده که باعث مجروح شدن تعدادی از معترضین شده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: