۰
روحانی عربستانی:

قدرت ظالم با کرنش مظلومان تداوم می‌یابد

شیخ حسن الصفار از روحانیون سرشناس عربستان گفت: آزادی بیش از هزار اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی و سقوط قذافی بر مسؤولیت‌پذیری ملت‌ها در پیروزی برای به‌دست آوردن حقوق خود و عدم تکیه بر افراد بی‌نام و نشان تأکید دارند.
کد خبر: ۲۷۲۰۲
۱۸:۲۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مرکز خبر حوزه، وی با ستودن قربانیان ملت لیبی و مبارزات آنان در طول سال‌های دراز و تقدیم هزاران شهید و زندانی و تبعید‌شده در راه بازپس‌گیری  حقوق و کرامتشان خاطرنشان ساخت: پیروزی بر رژیم قذافی نتیجه چندماه مبارزه نبود، بلکه ملت لیبی سالیان درازی است که مقاومت می‌کند و بالاخره توانست از دست این انسان مستبد و ظالم برهد.

شیخ صفار ادامه داد: کافی است بدانیم ملت لیبی در ماه‌های اخیر مبارزات خود ضد رژیم قذافی، بیش از 30 هزار کشته و 50 هزار مجروح داد تا از حکومت این مستبد رهایی یافت.

وی افزود: خداوند انسان‌های کاهل و بی‌تفاوت را یاری نمی‌کند بلکه کسانی را یاری می‌کند که او را یاری کرده و در بازپس‌گیری حقوق خود از ابزار‌های درست و معقول استفاده می‌نمایند.

وی اضافه کرد: قدرت ظالم با کرنش مظلومان تداوم می‌یابد، لذا اگر مظلومان بپا خیزند قدرت ظالم فروریخته و از سرراهشان کنار می‌رود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: