۰

دولت آمریکا به شهروندانش هشدار داد

دولت آمریکا درباره احتمال حملات تروریستی با استفاده از هواپیماهای کوچک در سالروز حملات ۱۱ سپتامبر به شهروندان خود هشدار داد.
کد خبر: ۲۵۶۰۲
۰۹:۵۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» ، روزنامه دی پرسه، وزارت امنیت داخلی و پلیس فدرال آمریکا طی بیانیه هایی درباره حملات تروریستی هوایی در دهمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر هشدار دادند.

بر این اساس، در حالی که تنها چند روز به یازدهم سپتامبر باقی مانده نهادهای امنیتی آمریکا خود را برای مقابله با هر گونه حمله تروریستی در این روز آماده کرده اند. با این حال پلیس فدرال و وزارت کشور ایالات متحده نگران وقوع حملات هوایی توسط تروریستها با استفاده از هواپیماهای کوچک هستند.

طبق گزارشی که در همین رابطه از سوی نهادهای امنیتی آمریکا منتشر شده، شبکه القاعده اوایل سال جاری طرح استفاده از هواپیماهای کوچک حامل مواد منفجره را مورد بررسی قرار داده است.

در این گزارش آمده است : القاعده و همپیمانانش همانند گذشته علاقه مند به استفاده از هواپیما به ویژه هواپیماهای کوچک هستند، از این رو افرادی را برای آموزش خلبانی به آمریکا و اروپا اعزام کرده اند.

گفتنی است در حملات ۱۱سپتامبر۲۰۰۱ میلادی ۱۹ نفر که گفته می شود از اعضای القاعده بوده اند پس از ربودن ۴ هواپیمای تجاری-مسافربری دو هواپیما را در فواصل زمانی متفاوت به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی نیویورک زدند که در نتیجه آن همه مسافران به همراه عده ای که در ساختمانها حضور داشتند، کشته شدند.

منبع : مهر
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: