۱
نایف بن عبدالعزیز وزیر کشور عربستان اعلام کرد :

اجازه نمی دهیم که ایران به اهداف خود در منطقه دست یابد

ما همواره مراقب تحرکات ایران در منطقه هستیم و اجازه نمی دهیم که ایران به اهداف خود در منطقه دست یابد " .وزیر کشور عربستان که حمایت وی از وهابیت و عقائد آنان زبانزد همگان است در ادامه کشورش را کشور مذهب وهابیت خواند و از آن دفاع کرد .
کد خبر: ۲۵۲۷۲
۱۳:۳۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از اسلام تایمز ، امیر نایف بن عبد العزیز وزیر کشور عربستان اعلام کرد که عربستان کشور وهابی ها است و بخاطر همین همواره از سوی ایران مورد هدف قرار می گیرد .
 وی که در ضیافت افطار تاجر معروف عربستانی عبد الرحمن فقیه شرکت کرده بود در ادامه با اشاره به اینکه عربستان از انقلاب های منطقه در امان است گفت : " ما همواره مراقب تحرکات ایران در منطقه هستیم و اجازه نمی دهیم که ایران به اهداف خود در منطقه دست یابد " .وزیر کشور عربستان که حمایت وی از وهابیت و عقائد آنان زبانزد همگان است در ادامه کشورش را کشور مذهب وهابیت خواند و از آن دفاع کرد .
امیر نایف تاکید کرد : " در کشور عربستان همه عربستانی ها نیروی امنیتی دولت هستند ."
وی در ادمه خواستار تحقق شعار " هر عربستانی یک نیروی امنیتی " شد و از مردم خواست بدون توجه به انقلاب های منطقه به زندگی خود بپردازند و همه چیز در عربستان به خوبی کنترل می شود
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
hamid vashian
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
این سخنان حاکی از نگرانی آن ها از جهت رشد سریع انقلاب های منطقه و همچنین رشد فراتراز انتظار ایران در حوزه های مختلف علمی،فرهنگی و مذهبی می باشد.
از طرف دیگر این سخنان حاکی از تحولات و افسارگسیختگی اوضاع درونی عربستان صعودی می باشد.