۰

فردا روز همبستگی با مردم سومالی نام گذاری شد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه دوشنبه (۳۱ مرداد) به عنوان روز همبستگی با مردم مظلوم سومالی اعلام شده است، گفت: امیدواریم مردم همچون گذشته کمک های خود را به مردم مظلوم این کشور اختصاص دهند.
کد خبر: ۲۴۷۱۲
۱۹:۰۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از شبستان ، حسن قدمی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در همایش بزرگداشت روز جهانی انسان دوستی مسأله سومالی را یکی از فعالیت های انسان دوستانه و عظیم در وضعیت فعلی جهان عنوان کرد و گفت: از نظر جوامع بین المللی مسأله سومالی مورد غفلت واقع شده بود، در حالیکه می توانست به عنوان یکی از موضوعات مهم بشردوستانه در سطح بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حرکت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر در کمک رسانی به مردم سومالی خاطرنشان کرد: ملت ایران با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری که از ماه ها قبل خواستار کمک به این مردم مظلوم شده بودند، سد کمک رسانی به این ملت مظلوم را شکسته و وضعیت بحرانی آنها را در کانون توجه مجامع بین المللی قرار داد.

قدمی با اشاره به اینکه ملت ایران فردا دوشنبه 31 مردادماه را به عنوان روز همبستگی با ملت سومالی اعلام کرده اند، گفت: امیدواریم با توجه به حال و هوای فعلی ایران مردم کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای مردم مظلوم سومالی اختصاص دهند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به جایگاه ویژه و استراتژیک سومالی اظهار کرد: متأسفانه این کشور مورد غفلت و دستبرد سیاسی مجامع بین المللی قرار گرفته اند که امیدواریم سازمان ملل متحد برای رفع اینگونه مشکلات و از بین بردن سد کمک رسانی به این کشور از هیچ کمکی دریغ نکنند و سازمان مدیریت بحران کشور هم با برنامه ریزیهای انجام شده از این حرکت حمایت می کنند.

یادآور می شود: همایش بزرگداشت روز جهانی انسان دوستی امروز یکشنبه 30 مرداد و در محل سالن یکصدنفری وزارت کشور با حضور مسئولین سازمان مدیریت بحران کشور، کمیته امداد امام خمینی، جمعیت هلال احمر برگزار شد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: