۰

رژيم بحرين چوب طائفي گري راخواهد خورد

يک فعال سياسي بحريني تاکيد کرد: موانع طائفي که رژيم آل خليفه سعي کرد آن را در برابر انقلابيون مخالفان براي خود بسازد ، مانعي شکننده خواهد بود و به زودي وبالي به گردن آنان خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۳۵۶
۱۰:۳۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» ، حسين يوسف روز يکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: مخالفان رژيم بحرين اينک از قبل قوي تر شده اند و با طرف هاي بين المللي متعددي در تماس هستند که مي توانند از آن براي ارتباط با جامعه بين المللي بهره بگيرند و وضع داخل کشور را تغيير دهند.

وي افزود: مانع شکننده طائفي که رژيم آل خليفه سعي در ساختن آن داشت ، مانعي شکننده است و به زودي وبالي بر گردن آنان خواهد بود و ما اين مساله را اخيرا از اظهارات شماري از هواداران رژيم شنيده و متوجه شده ايم.

اين فعال سياسي بحريني در ادامه تاکيد کرد: مطالباتي که انقلاب 14 فوريه به سبب آن شکل گرفت همچنان برقرار است و ملت بحرين انتظار دارد حکومت با مردم به عنوان شهروند تعامل کند.

وي سپس به تحريم انتخابات ميان دوره اي مجلس نمايندگان توسط احزاب و جمعيت هاي بحريني اشاره کرد و گفت: تحريم پس از آن صورت گرفت که نيروهاي سياسي و تاثيرگذار در بحرين مشارکت در آن را موجب دستيابي به نتايج مطلوب سياسي نمي دانند.

فعال سياسي بحريني اظهار داشت: گزارش املاک دولت بحرين که از سوي پارلمان صادر شده است در کمال تاسف اجرا نشد و نخست وزير که بر اساس گزارش موجود زمين هاي گسترده اي را فقط به قيمت يک دينار خريده است ، به هيچ وجه بازخواست نشد.

يوسف تاکيد کرد که رژيم آل خليفه همچنان با شهرونداني که براي ابراز عقيده به شيوه مسالمت آميز به خيابان ها مي آيند برخورد و آنان را با استفاده از انواع سلاح سرکوب مي کند.

وي افزود:شنبه شب يکي از شهروندان به سبب اصابت پوکه بمب صوتي نيروهاي رژيم به چشمش زخمي و براي درمان به بيمارستان السلمانيه منتقل شد اما به جاي اين که در بيمارستان درمان شود ، هم او و هم کسي که او را به بيمارستان رسانده بود ، بازداشت شدند. 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: