۰

تشرف يك بانوي بلغاری به دین مبین اسلام

خانم الئونورا انچوا فرزند مين چویک شهروند بلغارستاني با مراجعه به رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران درآتن به دین مبین اسلام و مذهب حقه شيعه جعفري اثني عشري مشرف شد.
کد خبر: ۲۳۹۹۲
۱۴:۵۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از ابنا ، در این مراسم «محمدرضا پاکراوان» سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان طي سخنانی درخصوص دين نوراني و حيات بخش اسلام برای نجات و سعادت دنيوي و اخروي تمام بشریت ، تصمیم خانم «الئونورا انچوا» برای تشرف به دين مبين اسلام آن هم در ماه مبارک رمضان، را از برکات این ماه آسماني دانست و برای وی در کنارهمسرش آروزی موفقیت و سربلندي نمود.

سپس وی با قرائت شهادتین و بوسیدن قرآن مجید به دين مبين اسلام و مذهب حقه شيعه جعفري اثني عشري مشرف شد.  پس از تشرف به اسلام مراسم عقد شرعی وی نیز انجام گرفت.

«الئونورا» در ابتدای این مراسم نیز با اقرار قلبي و از صميم دل به مسلمان شدن خود گفت: در بلغارستان مسلمانان زیادی زندگي مي كنند و من نيز با آنان زندگی کرده ام و به همین دلیل از نزديك اسلام و مسلمانان را بدرستي می شناسم و طی مدتي که با همسرم نیز در زیر یک سقف زندگی کرده ام به سبک و زندگی مسلمانان آشنایی دارم و به همین دلیل با کمال میل و علاقه و باآگاهي قلبي و عميق به دین مبین اسلام مشرف شده ام.

 در پایان محمدرضا پاکروان یک جلد قرآن کریم به زبان یونانی و یک جلد كلام الله مجيد به زبان عربی - انگلیسی،کتاب جایگاه زن ازديدگاه امام خمینی(ره)به زبان يوناني،آموزش قرآن در خانه به زبان عربي-فارسي و انگليسي و تعدادی کتب دیگر را به وی هدیه کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: