۰

دستگیری سه باند جیب بری از عمره گزاران

نیروهای واحد جستجو و بازرسی جنایی مکه مکرمه اعضای سه باند سرقت و جیب بری از زائران بیت الله الحرام را دستگیر کردند.
کد خبر: ۲۳۸۰۵
۰۹:۴۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، بر اساس گزارش رسانه های عربستان، نیروهای این واحد در طول سه روز نخست ماه مبارک رمضان، این سه باند را متلاشی کردند.

عبدالمحسن بن عبدالعزیز المیمان سخنگوی اطلاع رسانی پلیس مکه مکرمه گفت نیروهای واحد جستجو و بازرسی جنایی سه باند سرقت و جیب بری از عمره گزاران را دستگیر کردند که باند اول متشکل از ۵ نفر، باند دوم از سه نفر تشکیل شده است که از ملیتهای آسیایی هستند و در کار سرقت و جیب بری از نمازگزاران و عمره گزاران فعالیت داشتند، همچنین سه سارق دیگر هم دستگیر شدند که به جیب بری از عمره گزاران و نمازگزاران در حرم شریف مکی دست می زدند.

از این سارقان علاوه بر پولهای مختلف و تلفنهای همراه مسروقه، تیغها و چاقوهای کوچکی به دست آمده است که آنها در پاره کردن لباسها و جیبهای عمره گزاران و زائران استفاده می کردند.

المیمان تاکید کرد نیروهای امنیتی و تیمهای جستجو و بازرسی سری در منطقه مرکزی مکه و اماکن شلوغ به فعالیت مشغول هستند و به طور میدانی و مستمر برای از بین بردن تمام پدیده های منفی که آرامش و معنویت ضیوف بیت الله الحرام را از بین می برند، تلاش می کنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: