۰

دیکتاتور مصدوم سعودی ها را به جان هم انداخت

کد خبر: ۲۳۰۴۰
۱۳:۱۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش«شيعه نيوز» به نقل از ايلنا ، منابع مطلع به الصحوه نت گفتند که اظهارات علی عبدالله صالح در اولین نمایش تلویزیونی اش خطاب به مردم یمن برای عربستان دردسرساز شده است.
 علی عبدالله صالح برای عربستان هم دردسر ساز شد
الصحوه نت : پس از آنکه علی عبدالله صالح رییس جمهوری کنونی یمن که برای مداوای جراحاتی که در اثر انفجار مسجد مجتمع ریاست جمهوری متحمل شده به بیمارستانی نظامی در ریاض رفته در اولین نمایش تلویزیونی بعد از یک ماه بار دیگر مردم یمن را تهدید کرد.
سخنان تهدید آمیز صالح خطاب به مردم کشورش مخالفت خاندان پادشاهی عربستان را برانگیخت.
منابع مطلع گفتند امیر نایف بن عبدالعزیز جانشین دوم نخست وزیر و وزیر کشور عربستان در واکنش به اظهارات صالح تاکید کرد که عربستان به هیچ کسی اجازه نمی دهد از داخل خاک این کشور دیگران را تهدید کند.
صالح در اولین حضور تلویزیونی گفته بود که با چالشها برخورد خواهد کرد و این از همان تهدیداتی بود که صالح بارها در میدان السبعین در سخنرانی هایش قبل از زخمی شدن تکرار کرده بود .
علی عبدالله صالح پس از انفجار مسجد کاخ ریاست جمهوری برای مداوا به بیمارستانی نظامی در ریاض منتقل شد و مقامات سعودی تا یک ماه از هر گونه ارائه اطلاعات در خصوص وضعیت وی خودداری می کردند.
صالح بعد از اینکه بر صفحه تلویزیون ظاهر شد بار دیگر مردم کشورش را تهدید به مقابله با انقلابشان کرد.
مردم یمن نزدیک به شش ماه است که با برگزاری تظاهرات خواهان برکناری صالح از قدرت و انتقال اختیارات به جانشین ریاست جمهوری و تشکیل شورای انتقالی هستند که هیچ کدام از این خواسته ها تا کنون محقق نشده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: