۱

شبکه اخبار سوريه: سفير آمريکا وسايل جاسوسي در اختيار آشوب طلبان حماه قرار داد

کد خبر: ۲۲۸۳۹
۱۷:۵۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از واحد مرکزی خبر ، پایگاه اینترنتی quotation mark شبکه اخبار سوریه quotation mark خبر داد، رابرت فورد سفیر آمریکا در دمشق در جریان سفر جمعه گذشته خود به شهر آشوب زده حماه، وسایل جاسوسی شامل تجهیزات شنود دراختیار خرابکاران قرار داد. به گزارش واحدمرکزی خبراز دمشق به نقل از این پایگاه اینترنتی نزدیک به وزارت اطلاع رسانی سوریه ، ماموران امنیتی هنگام بازداشت شماری از خرابکاران در شهر حماه ، چند دستگاه شنود کشف کردند.

برپایه این گزارش، دستگیرشدگان اعتراف کردند آنها این تجهیزات را هنگام دیدار با سفیر آمریکا دریافت کردند و قرار بود آنها را برای شنود در مقابل مراکز امنیتی و اداره های حساس دولتی شهر حماه نصب کنند. همچنین شبکه اخبار سوریه به نقل از برخی منابع نزدیک به سفارت آمریکا در سوریه از احتمال سفر رابرت فورد به استان دیر الزور در شرق این کشور خبر داد اما وزارت خارجه سوریه پیشتر از اقدام فورد به این سفر و پیامدهای ناشی از آن برحذر داشت.

در همین ارتباط تلویزیون سوریه در بخش اخبار نیمروزی خود خبر داد : گروه های افراد مسلح نقابدار صبح امروز با تهدید کسبه های شهر دیرالزور واقع در 430 کیلومتری شمال شرق دمشق، آنها را وادار کردند که مغازه های خود را تعطیل کنند؛ انها به مغازه های برخی کسبه هایی که به دستوراتشان عمل نکردند ، خسارتهایی وارد کردند.

همچنین شبکه اخبار سوریه از اقدام ماموران گمرک سوریه در کشف یک محموله سلاح جاسازی شده در کامیونی هنگام عبور از پایانه مرز زمینی quotation mark تنف quotation mark در مرز مشترک سوریه و عراق خبر داد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
بشاراسدخون خواربايدبرودكسي كه به خاطر حفظ قدرت مردم خودرامي كشد