۰

مردان در بي‌حجابي از زنان سبقت گرفته‌اند

فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلي الله عليه و آله) تهران بزرگ گفت: امروز مردان جامعه ما در بي‌حجابي و بي‌عفتي از زنان سبقت گرفته‌اند و مسئولان با برنامه‌ريزي‌ دقيق و كارشناسانه بايد مانع از آسيب‌هاي جدي بر پيكره فرهنگي جامعه شوند.
کد خبر: ۲۲۷۰۹
۲۰:۴۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از فارس، سردار حسين همداني فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلي الله عليه و آله) تهران بزرگ در نخستين جشنواره عفاف و حجاب كه امروز در تالار امام خميني(ره) دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار شد، اظهار داشت: ملت ايران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در خنثي‌سازي توطئه‌ها و فتنه‌ها تجربيات ارزشمندي را كسب كرد و هر زماني كه مردم حضور داشته باشند، توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كنند.

وي گفت: انقلاب اسلامي ما با همه انقلاب‌ها متفاوت است همچنين مبارزه، تثبيت نظام و خنثي كردن فتنه‌ها همواره با تكيه به كمك‌هاي مردمي بوده است و هر زماني كه مردم حضور داشته باشند، شاهد پيروزي‌هاي زيادي خواهيم بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلي الله عليه و آْله) تهران بزرگ اضافه كرد: غفلت مسئولان در حوزه مسائل فرهنگي بسيار تأسف‌بار است، مسئولان و مديران سطوح بالاي فرهنگي نبايد از توليدات ضدارزشي و ضداسلامي غرب عليه ايران غافل شوند، به دليل اينكه غرب در حال تلاش براي تغيير ارزش‌ها و اعتقادات ماست.

سردار همداني افزود: در صورت از بين رفتن اين اعتقادات انقلاب ما ديگر يك انقلاب واقعي نخواهد بود و به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي تنها يك پوسته از آن باقي مي‌ماند.

وي ادامه داد: امروز مردان جامعه ما در بي‌حجابي و بي‌عفتي از زنان سبقت گرفته‌اند و مسئولان با برنامه‌ريزي‌ دقيق و كارشناسانه بايد مانع از بروز آسيب‌هاي جدي بر پيكره فرهنگي جامعه شوند.

سردار همداني اظهار داشت: در بسياري از مناطق تهران هيچ اثري از لباس ملي و اسلامي به چشم نمي‌خورد و اين نشانگر غفلت مسئولان در اين زمينه است چرا كه افراد جامعه لباس مناسب خود را در فروشگاه‌ها پيدا نمي‌كنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: