۰

اعزام بیش از ۷۰۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی

مسئول امور توسعه و منابع بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره اعلام کرد: تا کنون ۹۰ درصد از عمره گزاران به مدینه منوره وارد شده‌اند.
کد خبر: ۲۲۶۶۳
۱۸:۵۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از شبستان احمد عبادتی، نماینده معاونت امور توسعه و منابع بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت: تاکنون بیش از 700 هزار زائر ایرانی برای ادای عمره مفرده، به سرزمین وحی مشرف شده‌اند که این تعداد، 90 درصد کل زائرانی هستند که تا پایان عملیات عمره امسال به عربستان وارد می‌شوند.
نماینده معاونت امور توسعه و منابع بعثه در مدینه خاطرنشان کرد: مراسم عمره مفرده، نزدیک به دوازده روز به طول می‌انجامد که طبق برنامه ریزی انجام شده عمره گزاران 6 روز در مدینه منوره و شش روز دیگر، در مکه مکرمه به سر می‌برند.
وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 34 هزار نفر از زائران ایرانی در مدینه منوره حضور دارند که پس از شش روز به مکه معظمه اعزام می‌شوند.

عبادتی یادآور شد: بیشترین آمار پرواز‌ها به جده، جهت زیارت مکه و مدینه در ایام با فضیلت و نورانی ماه رجب و شعبان صورت می‌گیرد که در حال حاضر شاهد افزایش حضور زائران در سرزمین وحی هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، نخستین گروه عمره گزار در دوره جدید، از دوم اسفندماه 89 وارد مدینه شده‌اند و با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، آخرین گروه زائران 28 مرداد از مکه به ایران اسلامی باز خواهند گشت.
شایان ذکر است که بعثه مقام معظم رهبری امسال برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای زائران بیت الله الحرام پیش بینی و اجرا کرده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: