۰

هشدار انقلابیون یمن به عربستان

ائتلاف جوانان انقلابی یمن با صدور بیانیه ای ضمن درخواست از عربستان سعودی برای تشریح وضعیت جسمانی "عبدالله صالح" ریاض را به ادامه توطئه علیه انقلاب خود متهم کردند
کد خبر: ۲۱۹۸۶
۱۸:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از مهر، ائتلاف جوانان انقلابی یمن با صدور بیانیه ای با اشاره به موضع مبهم عربستان در قبال وضع جسمانی عبدالله صالح خواستار پایان دخالت سعودی ها در کشورشان شدند.

ائتلاف جوانان انقلابی یمن با صدور بیانیه ای ضمن درخواست از عربستان سعودی برای تشریح وضعیت جسمانی "عبدالله صالح" ریاض را به ادامه توطئه علیه انقلاب خود متهم کردند.

در این بیانیه آمده است: ما باید از سرنوشت عبدالله صالح و افراد دیگری که همراه وی زخمی شده اند مطلع شویم به ویژه که عربستان تا کنون موضع مشخصی دراین باره اتخاذ نکرده است.

بیانیه فوق تصریح کرد: موضع نگرفتن ریاض در قبال وضع جسمانی عبدالله صالح این یقین را برای انقلابیون به وجود می آورد که توطئه ها پایان نیافته است. ما از عربستان می خواهیم به سرعت درباره وضعیت جسمانی صالح توضیح دهد.

در این بیانیه ذکر شده است: حادثه حمله به عبدالله صالح و مقامات رژیمش کودتایی خونین به منظور مقابله با انقلاب مسالمت آمیز مردمی و رهایی از آن بود. در واقع این اقدام یک تلاش ضد انقلابی بود. عربستان مسئول جان عبدالله صالح و همراهانش است.

شایان ذکر است که اخبار منتشر شده درباره اوضاع جسمانی عبدالله صالح و همراهانش ضد و نقیض است زیرا از سویی گفته شده بود که وی به زودی به یمن باز می گردد اما از جانب دیگر به ضرورت مداوای طولانی وی اشاره شده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: