۰

مذاکره محرمانه ليدر هاي دو فرقه ضاله در بيروت

کد خبر: ۲۱۶۱۷
۱۲:۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰
SHIA-NEWS  شيعه نيوز : 
 
روزنامه مصری «المصریون» در شماره روز گذشته خود طی مطلبی فاش کرد که گروهی از مقامات ارشد فرقه ضاله بهائیت با تعدادی از مقامات ارشد فرقه ضاله قادیانیه، دیدار و در مورد چگونگی نفوذ در کشورهای مختلف منطقه مذاکره کردند.

به گزارش «شيعه نيوز»به نقل از شیعه آنلاین، این روزنامه مصری در ادامه مطلب خود مدعی شد که این بهائیان و قادیانیه از کشورهای مصر، ایران، پاکستان بوده اند و در بیروت پایتخت لبنان با یکدیگر دیدار و در مورد چگونگی گسترش و توسعه فعالیت های خود در مصر، مذاکره کردند.

روزنامه «المصریون» همچنین مدعی شد که محور اصلی مذاکرات میان طرفین، بررسی چگونگی افزایش نفوذ هواداران و پیروان این دو فرقه در کشورهای مختلف منطقه به ویژه مصر بوده است. دیگر محور این مذاکرات تلاش جهت افزایش فشار علیه حکومت مصر برای به رسمیت شناختن دو فرقه بهائیت و قادیانیه بوده است.

گفتنی است، بر اساس اخبار منتشر شده از سوی این روزنامه، این دیدار محرمانه صبح روز یکشنبه در هتل «فیردان» بیروت برگزار شد.

از جمله شرکت کنندگان در این مراسم، می توان به نام های زیر اشاره کرد: فايز جوده عبدالقوی (بهائی)، سلامه صالح صالح (بهائي)، عادل شريف تهامى (بهائي) ربيع على ربيعي (قادياني) حنيف نور الدين (قادياني)، وسيم دحدوح (بهائي) لؤى شهاب الدين (قادياني).

قابل ذکر است سه ایرانی به نام های باکتر کرامى (قادياني) شير خدا بهدينى (قادياني) جمشيد فرزند (بهائي) نیز در این دیدار حضور داشته اند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: