۰

حوادثی که جنایتکار بودن رژیم های عربی را نشان می دهد

بنده تصاویر و عکس های بسیاری از کشته شدن افراد گوناگون در سراسر جهان دیده ام، ولی هیچ یک از آن تصاویر مانند رخدادهای جاری در بحرین نیست، حال آن که تظاهرات بحرینی ها هرچند مسالمت آمیز است، از سوی حکومت مورد بدترین شکنجه ها قرار می گیرند/ فاجعه بار بودن این تصاویر، به گونه ای است که حتی دوربین ها قادر به فیلمبرداری آنها نیستند...
کد خبر: ۲۱۱۳۶
۱۹:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش «شیعه نیوز»،(منصور الوالی)،کارگردان و تهیه کننده فیلم های مستند عربی، در گفت وگویی با شبکه Iflim نسبت به وضعیت جاری در برخی کشورهای عربی، به ویژه بحرین، لیبی و افزایش روزافزون شمار شهدا، زخمی ها و بازداشت شدگان به شدت ابراز تأسف کرد.
 وی در ادامه این گفت وگو افزود: متأسفانه، این همه قربانی در حالی است که درخواست های ملت های عربی، مسالمت آمیز مطرح می شود.

«منصور الوالی» که یک فلسطینی تبار است و هم اکنون در أبوظبی اقامت دارد، در ادامه گفت: بنده تصاویر و عکس های بسیاری از کشته شدن افراد در سراسر جهان دیده ام، ولی هیچ یک از آن تصاویر مانند رخدادهای جاری در بحرین نیست. این در حالی است که تظاهرات بحرینی ها، هرچند مسالمت آمیز است، از سوی حکومت مورد بدترین شکنجه ها قرار می گیرند.
این کارگردان و تهیه کننده عرب در ادامه گفت: فاجعه بار بودن این تصاویر، به گونه ای است که حتی دوربین ها قادر به فیلمبرداری از آنها نیستند. این عکس ها خشونت و جنایتکار بودن رژیم های عربی را نشان می دهد.

 

تابناک



ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: