۱
از سوي يک انجمن عمومي ارايه شد؛

طرح تعقيب جنايتکاران بحريني درکنفرانس تهران

عضو انجمن عمومي کمک به مردم بحرين با بيان اين که رويدادهاي کنوني در اين کشور نشان دهنده اقدامات تروريستي و چهره واقعي تروريسم است؛ از ارايه طرح تعقيب بين المللي جنايتکاران و مجرمان بحريني و سعودي در کنفرانس تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۸۷
۲۱:۰۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش «شیعه نیوز» قاسم الهاشمي از شرکت کنندگان کنفرانس بين المللي "ائتلاف جهاني عليه تروريسم براي صلح عادلانه" دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم ،گفت: آنچه امروزه در بحرين روي مي دهد ، چهره واقعي تروريسم است و به همين دليل ما در کنفرانس تهران توصيه ها و پيشنهادهايي را براي تعقيب اين جنايتکاران و مجرمان در محافل بين المللي و قانوني ارايه کرديم .

 وي افزود : ما در نشست تهران چندين پيشنهاد ارايه کرديم که مهم ترين آن تاکيد بر ارايه طرحي براي تعقيب جنايتکاران جنگي و همه عواملي بود که دستانشان به جنايت عليه بشريت و اقدامات تروريستي آلوده شده است.
عضو انجمن عمومي کمک به مردم بحرين ادامه داد: از زماني که اشغالگران وارد بحرين شده اند ، مردم اين کشور در ترس و نگراني و ناامني بسر مي برند و ما در نشست تهران بر مساله لزوم مجازات فرماندهان ارتش اشغالگر سعودي به عنوان جنايتکاران جنگي و حکام بحرين به عنوان تروريست تاکيد کرديم.
الهاشمي تصريح کرد: انجمن عمومي کمک به مردم بحرين شکايت هايي را به محافل بين المللي ارايه کرده که مورد قبول واقع شده و بازتاب بسيار خوبي نيز در رسانه ها داشته است.
عضو انجمن عمومي کمک به مردم بحرين با اشاره به نشستي که قرار است هفته بعد با حضور وزراي بهداشت کشورهاي جهان برگزار شود؛ گفت: بحرين براي اولين بار از ترس اين که مبادا وزير بهداشت آن تحت تعقيب قرار گيرد و يا بازداشت شود ،  دراين نشست شرکت نمي کند که اين مساله نشان دهنده ميزان رعب و وحشت رژيم بحرين از اقدامات بين المللي عليه آن است.وي خطاب به مسوولان بحريني تاکيد کرد که انجمن عمومي کمک به مردم بحرين عليه سران جنايتکار اين کشور در خارج و محافل بين اللملي دست به اقدام گسترده خواهد زد و تا سپردن آنان به چنگال عدالت از پاي نخواهد نشست.
الهاشمي اظهار داشت: متاسفانه نيروهاي بحريني و نيروهاي اشغالگر سعودي به تازگي گروه سني مشخصي از دختران زير 17 سال را هدف قرار داده و به آنان هتک حرمت و تعرض کنند و اين اقدامي خطرناک است که بايد با تمام توان در مقابل آن ايستاد.
وي تصريح کرد: فلسطين و بحرين به عنوان مناطقي که با مشکل تروريسم درمنطقه روبروست ، از جمله دو نمونه بارزي بود
که شرکت کنندگان درنشست تهران به بررسي مسايل مربوط به آن پرداختند.

عضو انجمن عمومي کمک به مردم بحرين افزود: ملت هاي فلسطين و بحرين دو نمونه آشکار از ملت هاي درد ورنج کشيده هستند ، چرا که در سرزمين فلسطين شاهد اشغال و تجاوزگري رژيم اشغالگر هستيم و درجزيره کوچک بحرين نيز شاهديم که مردم اين کشور با سرکوب نظاميان بحريني و نظاميان اشغالگر سعودي روبرو هستند.
وي با ابراز خرسندي از وقوع انقلاب هاي مردمي و بيداري اسلامي درمنطقه، آنرا آغاز نور و روشني و مقدمه اي براي پايان ظلم و تاريکي دانست و گفت: رويکردهاي قبيله اي بدوي و طايفي گري در عصر جديد درآستانه از بين رفتن و نابودي است و ملت ها براي از بين بردن آن حاضرند هربهايي را بپردازند.

كنفرانس بين المللي "ائتلاف جهاني عليه تروريسم براي صلح عادلانه" که صبح شنبه 24 ارديبهشت ماه با حضور نخبگان داخلي و خارجي در محل اجلاس سران در تهران آغاز شد؛ ديروز (يکشنبه) به کار خود پايان داد.
 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
110
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
لعنت به آنکه پایه گذار سقیفه شد
لعنت به هر کسی که به ناحق خلیفه شد
لعنت به آنکه بر تن اسلام خرقه کرد
این قوم متحد شده را فرقه فرقه کرد

تکفیر دشمنان علی رکن کیش ماست
هر کس محب فاطمه شد قوم و خویش ماست
قران و اهل بیت نبی اصل سنت است
هر کس جدا ز این دو شود اهل بدعت است

ما هم کلام منکر حیدر نمی شویم
با قنفذ و مغیره برادر نمی شویم
ما از الست طایفه ای سینه خسته ایم
ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم

ما را نبی قبیله سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد
از ما بترس که طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت علی(امیرالمومنین) ایستاده ایم
شمشیر خشم شیعه پدیدار می شود
وقتی که حرف کوچه ودیوار می شود