۱

تهدید حمله به منافع عربستان در منطقه

گروه های مختلف کویتی در حمایت از مردم مظلوم بحرین در برابر حملات وحشیانه نیروهای سعودی، اعلام کردند که به منافع عربستان و بحرین در منطقه حمله خواهند کرد.
کد خبر: ۲۰۳۶۰
۱۵:۳۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹

به گزارش «شیعه نیوز»" عمران القراشی " عضو انجمن حقوق بشر کویت روز چهارشنبه درمصاحبه با شبکه خبری العالم ،اظهار داشت: این گروه ها درنامه های خود برای انجمن حقوق بشر تاکید کرده اند که به منافع عربستان و بحرین درمنطقه ضربه خواهند زد.

عضو انجمن حقوق بشر کویت گفت: ملت کویت همبستگی خود را با مردم مظلوم بحرین که از سوی آل سعود و آل خلیفه (مزدوران آمریکا و اسراییل درمنطقه) درمعرض کشتار قرار دارند؛ اعلام کرد. القراشی ضمن مخالفت با هرگونه تصمیم درخصوص اعزام نیرو از کویت به بحرین خاطرنشان کرد: ما هرگز نخواهیم پذیرفت که نیروهای کویتی به عنوان نیروی اشغالگر و مزدور برای کشتار مردم بحرین به این کشور اعزام شوند. وی با اشاره به تعامل دوگانه جامعه بین المللی درقبال کشتارهای بحرین گفت: ما درگذشته نیز شاهد چنین تعامل دوگانه ای در برخورد با رژیم صهیونیستی و اشغال سرزمین های فلسطینی و نیز در زمینه محاصره غزه بوده ایم و می بینیم که آمریکا و انگلیس وکشورهای غربی و حتی رژیم های عربی وابسته به آمریکا و اسراییل از محاصره غزه حمایت می کنند و کشتار اهالی این منطقه را خواستارند.

 القراشی افزود: درحمله رژیم صهیونیستی به لبنان نیز چنین وضعیتی حاکم بود و دیدیم که عربستان و برخی دولت های عربی درجنگ علیه لبنان در کنار اسراییل و آمریکا قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
حسيني
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
با سلام و تشكر از تلاش شما و همه عزيزاني كه در اين حركت ثبت نام نموده اند پيشنهاد داشتم:
1. در يك تقاضاي عمومي براي حمله به فضاي مجازي و سايت هاي اقتصادي و نظامي عربستان و امارات دعوت به عمل بيايد.
2. اسامي و نشاني مراكز مهم عربستان و امارات در نقاط مختلف جهان جهت حمله و تخريب آن اعلام شود.
3. آموزش هاي لازم براي برخورد مردم بحرين با تهاجم نيروها و استفاده از حداقل امكانات براي دفاع و حمله، به زبان عربي بر روي سايت و يا سايت هاي عرب زبان گذاشته شود.
با تشكر و آرزوي توفيق