۰

جمعه تعیین سرنوشت دیکتاتور یمن

وشلی درخصوص موضع حزب دموکرات یمن در قبال اعتراضات، گفت: ما به عنوان حزب دموکرات یمن و مخالفان یمنی در خارج، از آغاز اعتراضات مردمی یمن حمایت خود را از خواسته های مردم در زمینه سقوط رژیم جنایتکار، دیکتاتور و عقب مانده اعلام کردیم.
کد خبر: ۲۰۲۲۳
۰۱:۰۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹
به گزارش "شیعه نیوز" دبیرکل حزب دموکرات یمن با درخواست از مردم برای شرکت در تظاهرات گسترده و میلیونی جمعه آینده علیه رژیم حاکم تاکید کرد که سرنوشت علی عبدالله صالح دیکتاتور یمن دراین روز به دست مردم و تظاهرکنندگان رقم خواهد خورد.

سیف وشلی روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم از همه اقشار یمن اعم از زن و مرد و کودک خواست برای یاری معترضان و کمک به پیروزی انقلاب علیه رژیم حاکم که مشروعیت خود را از دست داده است، در تظاهرات 25 فوریه ( جمعه 6 اسفند) شرکت کنند.

وی افزود: 25 فوریه (6 اسفند) روز سقوط دیکتاتور یمن است رژیمی که در سطح داخلی و منطقه ای مورد نفرت افکار عمومی است.

دبیرکل حزب دموکرات یمن گفت: مردم یمن تصمیم گرفته اند این انقلاب را تا سقوط رژیم ادامه دهند تا پس از آن بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش تعیین کنند و دولتی دموکرات و آزاد تشکیل دهند نظیر آنچه که درتونس و مصر اتفاق افتاده است.

این مخالف یمنی تاکید کرد: دستگاه های امنیتی علیه افراد بی گناه که به شیوه مسالمت آمیز فقط به دنبال تحقق خواسته های مدنی خود هستند، مرتکب جنایت می شوند.

وشلی درخصوص موضع حزب دموکرات یمن در قبال اعتراضات، گفت: ما به عنوان حزب دموکرات یمن و مخالفان یمنی در خارج، از آغاز اعتراضات مردمی یمن حمایت خود را از خواسته های مردم در زمینه سقوط رژیم جنایتکار، دیکتاتور و عقب مانده اعلام کردیم.

دبیرکل حزب دموکرات یمن افزود: علی عبدالله صالح رییس جمهور یمن با قبضه قدرت به مدت 33 سال ثروت های این کشور را غارت کرده و همواره دست به اقدامات سرکوبگرانه علیه مردم زده است.

وی اظهار داشت: این رژیم اینک در برابر جوانان قهرمان یمن در حال سقوط است جوانانی که با فداکاری های فراوان آتش انقلاب خشم را شعله ور کردند.

وشلی بر مخالفت قاطعانه مردم و مخالفان با دعوت دولت برای گفت وگو تاکید کرد و گفت: این اقدام یکی از راه های فریب افکار عمومی داخلی و خارجی از سوی رژیم حاکم با هدف ماندگاری در قدرت برای مدتی طولانی تر است.

این مخالف یمنی با تاکید بر این که رژیم حاکم با از دست دادن اعتبار خود دیگر قابل اعتماد نیست، افزود: اجابت نکردن خواسته های مردم از سوی رژیم حاکم و متوسل شدن به دستگاه ها و نهادهای امنیتی ، بیانگر رسیدن رژیم حاکم به پایان راه و چنگ زدن به هر چیزی برای ماندن در قدرت است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: