۰

دخالت صهیونیست در انفجار کلیسای اسکندریه مصر

کد خبر: ۱۹۸۰۶
۱۴:۲۷ - ۱۵ دی ۱۳۸۹
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ادیان نیوز ،متفکر اسلامی دکتر "محمد سلیم العوا " دخالت نیروهای اطلاعاتی صهیونیستی در حادثه انفجار کلیسای اسکندریه  را مسلم دانست و گفت: " تمامی هموطنان و روشنفکران مسلمان و مسیحی و نیروهای امنیتی بر دخالت نیروهای خارجی و بیگانه در حادثه انفجار کلیسای اسکندریه  متفق القولند . سلیم محمد العوا: دخالت صهیونیست در انفجار کلیسای اسکندریه

بنا بر این گزارش ،دکتر العوا در مصاحبه با الجزیره صریحا بیان داشت که حادثه به وقوع پیوسته در شب سال نو میلادی حادثه ای بود که در تمامی موازین دینی و انسانی زشت شمرده می شود و ممکن نیست کسی که به خدا ایمان داشته باشد چنین عملی را انجام دهد مگر کسیکه هیچ دین و مذهبی نداشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد که حرمت خونریزی در اماکن مقدسه و عبادتگاهها بر کسی پوشیده نیست و ما همچنانکه تعرض به نماز گزاران در بیت المقدس و بیت الله الحرام  را زشت می دانیم ،کار اشخاص متجاوز و متعرض به برادران مسیحی امان را نیز محکوم می کنیم.

وی اضافه کرد من شدیدا معتقدم که پشت صحنه این عمل وحشیانه حمایت نیروهای امنیتی اسرائیل نهفته است چه اینکه این افراد گمراه ،مصری تبار باشند یا غیر مصری ،و ما منتظر کشف این مسئله از طرف نیروهای امنیتی مصر هستیم.

وی افزود اکنون زمان همبستگی بین تمامی هموطنان و روشنفکران مسیحی و مسلمانی است که به وحدت ملی ایمان دارند و کشف عاملین این جنایت این مسئله بر عهده نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: