۰

نظام آموزشی مدارس علوم دینی اهل سنت جدید می شود

معاون آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی با معرفی و شرح وظایف واحد آموزش و پژوهش، مهمترین هدف واحد آموزش در مقطع فعلی را استقرار نظام آموزشی جدید در مدارس علوم دینی اهل سنت اعلام کرد.
کد خبر: ۱۹۳۴۶
۲۳:۴۳ - ۱۵ آبان ۱۳۸۹

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مهر، دکتر محمد بروجردی بعد از ظهر شنبه در حاشیه نشست مرکز اسلامی گلستان افزود: در نظام آموزشی جدید نظارت بر برنامه های درسی و آموزشی مدارس، پرونده پرسنلی مدرسین و مدیران و پرونده تحصیلی طلاب مورد تاکید قرار دارد.

وی تعیین وضعیت تحصیلی طلاب به تفکیک دوره و سال، تعیین وضعیت مدرسین به لحاظ تخصص و سابقه و تعیین وضعیت مدیران به لحاظ تخصص و سابقه مدیریتی را از اهداف دیگر این طرح برشمرد و افزود: همایش توجیهی مدرسین به زودی برگزار خواهد شد.
 
معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به اهمیت اطلاعات جامع و کامل از جامعه اهل سنت به منظور خدمات رسانی به آنان اشاره کرد.
 
خسرو مزرعی تصریح کرد: دفتر گیلان باید در جهت تکمیل لیست کامل مشخصات علما و روحانیون اهل سنت استان، لیست کامل حوزه های علمیه اهل سنت به همراه مدیران، مدرسان و تعداد طلاب، لیست مساجد و جماعات مساجد و تاثیرگذران آن و لیست نخبگان و علمای شاخص و اساتید دانشگاه ها و فعالان فرهنگی و دینی جامعه اهل سنت استان اهتمام ویژه ای بورزد.
 
وی با بیان اینکه تمامی تولیدات فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برای شعبه گیلان نیز ارسال می شود اضافه کرد: در صورت نیاز به کتب یا موارد مرتبط به بحث فرهنگی، مراتب را به واحد فرهنگی اعلام نمائید.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: