۰
دبير اجرائي بنياد بين‌المللي غدير استان بوشهر:

4 هزار سايت با جريان غدير و ولايت مقابله مي‌كنند

دشمنان با راه‌اندازي 4 هزار سايت و انتشار كتب انحرافي به مقابله با جريان غدير و ولايت مي‌پردازند و بر اساس آمار موجود، تنها در كشور سودان 8 ميليون جلد كتاب‌ عليه اين جريان اصيل توزيع كرده‌اند و قصد مقابله دارند.
کد خبر: ۱۹۳۲۴
۱۷:۰۳ - ۱۲ آبان ۱۳۸۹
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس ، حسين كارگر شامگاه سه‌شنبه در مراسم معرفي دبير اجرائي دفتر بنياد غدير جم در مسجد خاتم‌الانبياي اين شهر اظهار داشت: ولايت و رهبري در اسلام جايگاه ويژه‌اي دارد و بايد در تبيين اين مسئله تلاش ويژه‌اي انجام شود.
وي افزود: بنياد غدير از بنيادهاي مهم و ريشه‌دار است و در ترويج فرهنگ ولايت نقش اساسي دارد و همه شيعيان بايد در فعاليت‌هاي بنياد غدير مشاركت كنند.
اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: غدير در واقع سمبل مظلوميت امام علي (ع) است و اين روز بزرگ در تاريخ تشيع جايگاه والايي دارد و ما به عنوان شيعيان حضرت علي (ع) اين روز را زنده نگه‌ داريم.
كارگر در ادامه با تاكيد بر لزوم داشتن بصيرت و هوشياري بيش از پيش مردم تصريح كرد: غدير يك جريان عظيم و مهم تاريخي است كه توسط پيامبر بزرگ اسلام (ص) و به‌دستور حضرت باري‌تعالي شكل گرفت و تا هميشه تاريخ مستدام است.
وي اضافه كرد: دشمنان خيلي در تلاش هستند تا اين جريان را كم‌رنگ جلوه دهند و با ايجاد شبهاتي افكار جوانان شيعه را نشانه رفته‌اند اما هوشياري و بصيرت شيعيان مانع توفيق آنان است.
كارگر افزود: دشمنان با راه‌اندازي 4 هزار سايت و انتشار كتب انحرافي به مقابله با جريان غدير و ولايت مي‌پردازند و بر اساس آمار موجود، تنها در كشور سودان 8 ميليون جلد كتاب‌ عليه اين جريان اصيل توزيع كرده‌اند و قصد مقابله دارند.
دبير اجرائي بنياد بين‌المللي غدير استان بوشهر بيان داشت: اين نهاد به شكل هيئت‌ امنائي اداره مي‌شود كه بيش از 40 نفر از بزرگان و مراجع و علما و حتي رئيس جمهور و ساير مقامات عضو هيئت‌امناي اين نهاد هستند و در خارج از كشور هم فعاليت دارد.
وي ابراز داشت: همه‌ شيعيان بايد دهه‌ ولايت را بزرگ دارند و نسبت به گسترش فرهنگ ولايت فقيه تلاش مضاعفي از خود نشان دهند.
اين مقام مسئول تصريح كرد: دشمنان در جنگ نرم قصد دارند، اعتقادات مردم به ويژه جوانان را سست كنند و مي‌خواهند از طريق به فساد كشاندن جوانان، زمينه تضعيف نظام اسلامي را فراهم كنند.
كارگر خاطرنشان كرد: در اين اوضاع و احوال، دلسوزان نظام بايد با تدابير شايسته در برابر اين تفكرات و اقدامات دشمنان بايستند و با حركت حول محور رهبري، دشمنان را ناكام كنند.
وي افزود: شيعه در جهان گسترش يافته و دشمنان از اين مسئله هراس دارند و ما بايد در گسترش هر چه بيشتر تفكر غدير تلاش كنيم.
در اين مراسم، حجت‌الاسلام يوسف مديري از طلاب شهرستان جم به سمت دبير اجرائي بنياد بين‌المللي غدير دفتر جم معرفي شد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: