۰
مايكل مور در واكنش به اهانت به قرآن‌كريم عنوان كرد؛

در محل برج‌هاي دوقلو بايد مسجد ساخته شود

من به آمريكايي اعتقاد دارم كه به جهانيان بگويد كه ما مردمي دوست داشتني و سخاوتمند هستيم و اگر يك گروه از جنايتكاران دين‌تان را از شما دزديدند تا با استفاده از آن خود را در قتل سه هزار نفر توجيه كنند، من مي‌خواهم به‌عنوان يك آمريكايي كمك كنم تا دين‌تان به شما بازگردد و مي‌خواهم آن را در مكاني قرار دهم كه در آنجا دين‌تان از شما دزيده شده است.
کد خبر: ۱۸۹۹۸
۲۳:۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۸۹
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، «مايكل مور»، مستندساز جنجالي آمريكا، گفت: من خواستار ساخت مسجدي در محل انفجار برج‌هاي دوقلو شده‌ام، مي‌دانيد چرا؟ چون من به آمريكايي اعتقاد دارم كه به قربانيان تنفر و تعصب احترام بگذارد، من به آمريكايي اعتقاد دارم كه بگويد اين حق را داري كه هر خدايي را كه دوست داري بپرستي.

وي افزود: من به آمريكايي اعتقاد دارم كه به جهانيان بگويد كه ما مردمي دوست داشتني و سخاوتمند هستيم و اگر يك گروه از جنايتكاران دين‌تان را از شما دزديدند تا با استفاده از آن خود را در قتل سه هزار نفر توجيه كنند، من مي‌خواهم به‌عنوان يك آمريكايي كمك كنم تا دين‌تان به شما بازگردد و مي‌خواهم آن را در مكاني قرار دهم كه در آنجا دين‌تان از شما دزيده شده است.
«مايكل مور» همچنين بروي سايت شخصي‌اش اعلام كرد كه خود مبلغي بالغ بر 10 هزار دلار به اين امر (ساخت مسجد 11 سپتامبر) اختصاص داده و ضمنا از ديگران مي‌خواهد تا به منظور به نتيجه رسيدن اين پروژه كمك نقدي كنند.
«مور» افزود: ما بايد با كمك يكديگر در اين روز يك پيام باشكوه و عاشقانه به جهانيان بدهيم.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: