۲

قرآن با الفبای لاتین را دریافت کنید

انجمن اسلامی اهل بیت(سلام الله علیهم) در مانیل فیلیپین موفق شد، آواء، صدا و تلفظ کلمات قرآن را بصورت الفبای لاتین درآورده و آنرا ترجمه، تفسیر کند.
کد خبر: ۱۷۹۷۹
۲۰:۱۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۸۹
به گزارش«شیعه نیوز»به نقل از خبرآنلاین از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، انجمن اسلامی اهل بیت(سلام الله علیهم)به سرپرستی محمود صادقی تجر از ایرانیان مقیم فیلیپین در ادامه ابتکار خود، این قرآن را به زبان انگلیسی چاپ و منتشر کرده است. این قرآن دارای 1370 صفحه اصلی و 30 صفحه فهرست منابع می باشد.

ویژگی این قرآن در این است که انگلیسی زبانان می توانند به راحتی کلمات عربی آنرا که با حروف لاتین نگاشته شده است تلفظ نموده و معنای آنرا که به انگلیسی برگردان شده بخوانند و بفهمند.
در نگارش این قران پروفسور میر احمد علی و حجه الاسلام میرزا مهدی پویا یزدی مقیم پاکستان همکاری داشته اند.

خاطر نشان می سازد این مجموعه قرآنی به وسیله ی ایمیل قرآنی به کشورهای مختلف دنیا اطلاع رسانی شده و علاقمندان بی شماری را بخود جلب نموده است.

طبق گفته مترجم و ناشر قرآن مزبور، اگر چنانچه علاقمندان به علوم ومعارف قرآنی مایل به دریافت این قرآن باشند می توانند به ایمیل های culturalsection_iran@yahoo.com و manila@icro.ir پیام فرستاده تا بر اساس تقاضای علاقمندان، ترتیب ارسال آن داده شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
S.A. Alawy
Netherlands
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
سلام علیکم و رحمت الله،
من به عنوان یکی از مسولین مرکز فرهنگی ایمان از شما عزیزان تقاضامندم که مرکز فرهنگی ایمان را با ارسال قرآن های عظیم شان با تلفظ و ترجمه انگلیسی که برای تازه مسلمانان هالندی قابل استفاده باشد یاری نمایید.
با توجه به تعداد زیادی جوانان علاقه مند به اسلام لازم است که یک سری برای مایان ارسال نمایید.
برای معلومات بیشتر با شماره تلفون زیر تماس حاصل نمایید: 0031624707731
قبلاَ از زحمات شما عزیزان تشکر مینمایم

با عرض حرمت علوی
مسُول مرکز فرهنگی ایمان
اقبال
Denmark
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
سلام برای تدریس علاقمندم این قرآن را دشته باشم لطفا بفرمایید چطور اقدام کنم