۰

استبصار 2 مكزيكی در حرم عبدالعظيم (علیه السلام) (+عکس)

يك مادر و فرزند مسيحی اهل مكزيك، ساعتی پيش در جوار حرم حضرت عبدالعظيم الحسنی(علیه السلام) به دين مبين اسلام و مذهب تشيّع مشرف شدند و اسامی مبارك «معصومه» و «علی» را برای خود برگزيدند.
کد خبر: ۱۷۰۰۴
۱۹:۵۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۸۹

 حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر پناهی، مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (علیه السلام) در گفت‌وگو با فارس، از تشرف یك مادر و فرزند مكزیكی به شریعت اسلام و مذهب تشیع خبر داد. معصومه و علی، مادر و فرزند تازه مسلمان شده حجت‌الاسلام پناهی ضمن اعلام این خبر افزود: «ربكا هیورتا» و فرزندش «آدالبرتو راموس»، ساعتی پیش در جوار آستان ملكوتی حضرت عبدالعظیم (علیه السلام) و با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (علیه السلام) شهادتین گفته و مسلمان شدند.

 وی افزود: این دو نفر كه اهل كشور مكزیك هستند، پیش از این مسیحی بوده، اما با بازدید از ایران اسلامی و پس از سفر به شهرهای اصفهان و قم، به دین اسلام و آئین تشیّع علاقه‌مند شده و در جوار بارگاه ملكوتی سیدالكریم(علیه السلام) به دین مبین اسلام گرویدند.
پناهی با بیان اینكه پس از تفهیم شرایط مسلمانی از طریق مترجم، مادر و فرزند مسیحی شهادتین را گفته و مسلمان شدند، افزود: این مادر و فرزند، پس از تشرف به دین اسلام، نام‌های متبرك «معصومه» و «علی» را برای خود برگزیدند. مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (علیه السلام) تصریح كرد: در پایان این مراسم معنوی، دو جلد كلام‌الله مجید به زبان انگلیسی و كتابی در معرفی امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) به زبان انگلیسی به این تازه‌مسلمانان اهدا شد. ظهر دیروز نیز یك فرد ژاپنی كه پیش از این بودایی بود، از سوی حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران و استاد اخلاق هیأت دولت به دین مبین اسلام و مذهب تشیّع تشرف یافته بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: