۰

قتل در مقابل اعضاي خانواده

کد خبر: ۱۶۵۲۶
۱۲:۳۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۸۹

نظاميان اشغالگر آمريكايي با حمله به يك خانه در بخش "طوزخورماتو " در استان صلاح الدين عراق يك شهروند عراقي را مقابل ديدگان خانواده‌اش به گلوله بستند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم، نيروهاي آمريكايي با حمله به خانه "صهيب شعيب مزعل " از شهروندان تركمان عراق در روستاي "ينكجه " از توابع طوزخورماتو؛ بدون آن كه سند و مدركي براي اثبات ادعاي خود مبني بر تحت پيگرد بودن اين شهروند عراقي داشته باشند، او را به قتل رساندند.

پايگاه خبري عراقي "تركمان شاني " با اعلام اين خبر افزود: اين حمله ظهر يكشنبه روي داد و نيروهاي آمريكايي به شيوه‌اي غيراخلاقي به خانه صهيب شعيب مزعل يورش بردند و خانواده‌اش را مجبور به خروج از خانه كرده و اسباب و وسايل آن را به هم ريختند.

اين پايگاه خبري افزود: آنها در اين حمله شش هزار دلار و مقداري دينار عراقي و طلا و جواهرات را به سرقت بردند و سپس صهيب شعيب مزعل را به گوشه‌اي از خانه برده و دست‌هاي وي را بسته و او را بدون ذكر دليلي جلوي ديدگان خانواده‌اش به قتل رساندند.

يك منبع پليس استان صلاح‌الدين نيز در گفت‌وگو با پايگاه خبري عراقي "سومريه نيوز " ضمن تاييد اين خبر گفت: يگان نيروهاي آمريكايي يك غيرنظامي را در يكي از روستاهاي بخش طوزخورماتو به قتل رساندند.

اين منبع افزود: نيروهاي ارتش آمريكا در جريان حمله و بازرسي خود در منطقه طوزخورماتو يكي از ساكنان روستاي ينكجه را كشتند.

وي كه خواست نامش فاش نشود، گفت: نيروهاي پليس عراق در محل حادثه حضور يافتند و تحقيقات اوليه براي روشن شدن جزئيات و ابهامات حادثه آغاز شده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: