۶
آیت الله وحید خراسانی

محافل ترويج بهائيت و صوفي‌گري بايد برچيده شود

فقر در مردم غوغا می‌کند، غالب مردم گرفتار فقر هستند؛ آن وقت دخترها و پسرها به ثمر می‌رسند. اینها زندگی می‌خواهند لذا روز به روز مفاسد اجتماعی بیشتر می‌شود، آنچه وظیفه‌ی شماست این است که از گسترش مفاسد اجتماعی و اخلاقی جلوگیری کنید و ان‌شاءالله به همت شما این معضل از قم ریشه‌کن شود.
کد خبر: ۱۶۴۲۴
۱۱:۲۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۸۸

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، آیت‌الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید در دیدار سردار توکلی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمع همراه گفت: ان‌شاءالله با این نیتی که شما دارید، جرایم نه تنها به حداقل می‌رسد بلکه به صفر خواهد رسید، شما توفیق پیدا کرده‌اید که متصدی کاری باشید که بسیار مهم است و آن، امنیت است؛ در حالی که از نظر انسان گرسنگی بالاترین درد است، ولی خداوند در قرآن خوف را بر این امر مقدم شمرده است، یعنی اول امنیت بعدی سیری.

وی ادامه داد: خدمت در راه امنیت در نزد خداوند اجر دارد، امنیت شعبی دارد و رسیدن به همه آنها مهم است، امنیت شامل امنیت مادی، اخلاقی و افکاری است که امنیت افکاری بر همه مقدم است؛ امنیت افکاری این است که ان‌شاءالله شما باید کاری کنید که در این مملکت مجالسی که موجب انحراف اعتقادی مردم است برچیده شود.
این مرجع تقلید با بیان این‌که باید به همت نیروی انتظامی، اصول عقائد مردم حفظ شود، خاطرنشان کرد: محافل تبلیغ مسیحیت، بهائیت، وهابیت و صوفی‌گری باید به همت نیروی انتظامی برچیده شود. آفت مهم فکری از این مجالس و محافل پیدا می‌شود، آنها مفسد و بزرگ‌ترین مخل امنیت کشور هستند.
آیت‌الله وحید خراسانی با اشاره به امنیت اخلاقی، خاطرنشان کرد: فقر در مردم غوغا می‌کند، غالب مردم گرفتار فقر هستند؛ آن وقت دخترها و پسرها به ثمر می‌رسند. اینها زندگی می‌خواهند لذا روز به روز مفاسد اجتماعی بیشتر می‌شود، آنچه وظیفه‌ی شماست این است که از گسترش مفاسد اجتماعی و اخلاقی جلوگیری کنید و ان‌شاءالله به همت شما این معضل از قم ریشه‌کن شود.
وی خطاب به حضار بر اتکاء به خداوند که مبدا وجود است و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) که واسطه فیض است، تأکید کرد و گفت: پرسنل نیروی انتظامی به گونه ای تربیت شوند که به نماز و توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه) بیشتر اهمیت دهند که ان‌شاءالله به کمک این دو به مقصد اعلاء خواهند رسید.
در ابتدای این دیدار، سردار توکلی با ارایه‌ گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد فرماندهی انتظامی استان از کاهش ۱۵ درصدی آمار جرایم نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: وضعیت امنیتی استان نسبت به سال گذشته رو به بهبود است.
وی ادامه داد: در بخش مبارزه با مفاسد اخلاقی با استخدام تعدادی پلیس زن و به کارگیری آنها در اطراف حرم مطهر و هسته‌ی مرکزی شهر، توانسته‌ایم از رشد مفاسد اخلاقی جلوگیری کنیم.
توکلی افزود: در جهت ارتقا پایگاه اجتماعی پلیس و جلب اعتماد عمومی شهروندان، یک دوره سه روزه استانداردسازی و تعالی رفتار پلیس برای کارکنان کلانتری و پاسگاه‌های استان برگزار و نهادینه کردن الگوهای مناسب، بهبود مهارت‌های کلامی و ارتقاء منش کارکنان بر اساس آموزه‌های دینی توسط اساتید مجرب تدریس و آموزش داده شد.


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نظرات بینندگان
من
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۳
میگویند آیت الله حسین وحید خراسانی از منبریهای خوب و روضه خوانهای مشهور بوده.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۶
آیت الله وحید خراسانی مرجع و منبع علومی است که هر کسی را یارای تلفظ نمودن عنوان آن علوم هم نیست از سایت شیعه نیوز می خواهم این مطلب را در برابر نظرات وقیحانه بعضی از افراد مغرض در قسمت نظرات به نمایش بگذارد که اگر چنین نکنید نشانگر این است که شما هم در صدد تخریب مرجع عالیقدر شیعه هستین.
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۸
آیت الله وحید خراسانی از ستونهای استوار حوزه و مرجعیت شیعه میباشند که لازم است یاد آور شویم که ایشان جز چند نفری بودنه که در آن ملاقات که آیت الله شاهرودی در حدود چهل و
پنج سال پیش با امام زمان (عج)داشتند بقیه الله می فرماید که عنایت ما به او( وحید خراسانی ) می رسد
محمود
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۸
آقاي مدير محترم سايت نظريه اول شما بسيار توهين آميز بوده و توهيني آشكار به يك مرجع تقليد شيعه است. متاسفانه حالت بسيار زشتي كه در برخي از منتسبين و مقلدين ايه الله شيرازي هست و آن سبك انگاشتن تمام علما جز مرجع خودشان - با وجود چنين حركاتي در شما نيز ديده مي شود. نسبت به شخصيتي كه جزو اعلم مراجع هستند گذاشتن چنين مطالبي جنبه توهين داشته و بايد حذف شود. اگر بنا باشد يك مرجع تقليد با رعايت نظر بنده و جنابعالي كاري انجام دهد چه مرجعي است؟ مجتهد بايد طبق وظيفه الهي خود سخني انجام دهد يا اقدامي صورت دهد . لطفا دوستانه مطلب فوق را حذف نماييد و اگر بنا به بي ادبي باشد مطالبي از شخص جنابعالي و برخي همكارانتان به عرض خواهد رسيد كه خوشايندتان نيست!
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۲
شاید کسی که نظر اول را گذاشته در پی توهین به آیت الله وحید بوده است اما نادانسته مقام ایشان را ارتقا داده است زیرا روضه خوانی برای اهل بیت و بویژه امام حسین علیه السلام برای هر شیعه ی معتقدی افتخار محسوب می شود. علمای شیعه همیشه به اینکه کمترین خدمتی در این زمینه انجام بدهند به خود بالیده اند...در این زمینه پیشنهاد می کنم به سایت این عالم گرانقدر مراجعه کنید
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۵
اولين روضه خوان خضرت زينب(س) بوده اند افتخار شيعه روضه حضرت اباعبدالله ميباشد افتخار ماست چنين مرجعي است