۰

مراسم انجیل‌خوانی 130 ساعته در فرانسه برگزار می‌شود

کد خبر: ۱۴۵۶۲
۱۵:۴۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۸۸
1400 مسیحی قرار است طی روزهای 26 سپتامبر تا اول اکتبر( 4 تا 9 مهرماه) طی 130 ساعت در شهر لوردو فرانسه به انجیل‌خوانی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری نووستی، قرار است این مراسم انجیل‌خوانی در شهر لوردو فرانسه صورت گیرد که این شهر به‌عنوان یکی از اماکن محبوب زیارتی مسیحیان در اروپا شناخته می‌شود.

این مراسم با عنوان " لوردو: انجیل، روز و شب" در صومعه بانوی لوردوی ما برگزار می‌شود، صومعه‌ای که گفته می‌شود در آن مکان حضرت مریم (سلام الله علیها) چندین بار به مناسبتهای مختلف تجلی یافته است.

پیش از این نیز در اکتبر سال 2008 مراسم انجیل‌خوانی با 140 ساعت انجیل خوانی توسط 1200 خواننده از جمله رهبر کاتولیکهای جهان، وزیر خارجه واتیکان و اسقف کلیسای ارتدکس روسیه در وین انجام شده بود.

شهر لوردو هرساله با 5 میلیون زائر رو به رو است، کلیسای کاتولیک رسماً 67 کرامت را در رابطه با شفای افرای به این مکان نسبت داده این درحالی است که پزشکان این شهر از سال 1860 بیش از 7 هزار مورد را در رابطه با شفای افراد گزارش کرده‌اند.

مراسم انجیل‌خوانی سال گذشته از سوی شبکه تلویزیونی شبکه تلویزیونی Rai به مدت شش روز و شش شب برگزار شد به‌طوری‌که پس از پاپ افراد مختلف درمکانها و زبانهای مختلف این انجیل‌خوانی را ادامه دادند.
 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: