۰

ادعای دولت یمن در کشف سلاح های ایرانی

شبکه خبری العربیه که از سوی دولت وهابی عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی می‌شود، شب گذشته در گزارشي مدعي شد نیروهای امنیتی یمن در منطقه حرف سفیان در استان صعده در شمال یمن، پنج انبار سلاح از جمله سلاح‌های ساخت ایران متعلق به اعضای گروه الحوثی را کشف کرده و منفجر کردند.
کد خبر: ۱۴۲۱۴
۱۵:۰۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۸۸

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شيعه آنلاين، شبكه العربیه در ادامه ادعاهاي خود تلاش کرد مبارزا شیعی الحوثی را ضعیف نشان بدهد و گفت: نیروهای امنیتی یمن حدود 50 جسد متعلق به شورشیان الحوثی را در منطقه المدیریه کشف کردند.

در ادامه گزارش این شبکه خبری آمده است: نیروهای دولتی یمن علاوه بر آن در منطقه حرف سفیان و استان صعده، شش انبار اسلحه متعلق به شورشیان حوثی را کشف کردند که در آن مقادیری سلاح از جمله تیر بار، موشک‌های کوتاه برد و گلوله ضبط شد که برخی از آن ساخت ایران است.

گفتنی است مقابله نظامی در صعده بین نیروهای دولتی و شورشیان حوثی برای یازدهمین روز پیاپی ادامه دارد و در جریان آن جنگنده‌های نظامی یمن مناطق ملاحیظ و حمه در حرف سفیان را بشدت مورد حمله و موشک باران قرار دادند که تعدادی کشته و مجروح بر جای گذاشت.

در همین حال منابع آگاه عربستانی اعلام کردند تعداد جنگنده نظامی ارتش عربستان سعودی در این حمله نیروهای ارتش یمن را کمک می‌کنند.

بنابر اعلام منابع نظامی یمن، ارتش این کشور، شهر حرف سفیان را از شورشیان باز پس گرفته است. دولت یمن همچنین 3 روز پیش ادعا کرد که یکی از فرماندهان ارشد نیروهای الحوثی را به شهادت رسانده اما حوثی فورا این خبر را تکذیب کرده و هدف از نشر آن را منحرف کردن افکار عمومی اعلام کردند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: