۱

تيراندازي به همسر الشربيني كار ماموران امنيتي دادگاه آلمان بود

همسر الشربيني در جريان كمك به همسرش براي نجات وي از ضربات چاقوي يك نژادپرست آلماني از سوي ماموران امنيتي دادگاه آلمان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۶۳۹
۱۸:۵۶ - ۱۷ تير ۱۳۸۸
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، «علي عكاز»  همسر «مروه الشربينی»  كه به شهيد حجاب مشهور شده است، هنگامي كه قصد داشت همسرش را از ضربات چاقوي يك نژادپرست آلماني نجات دهد هدف شليك گلوله ماموران امنيتي دادگاه درسدرن  آلمان قرار گرفت.

ماموران امنيتي دادگاه اعلام كرده‌اند كه در ابتدا فكر كرده‌اند كه علي عكاز به فرد مهاجم حمله كرده است به همين دليل به پاي وي گلوله‌اي شليك كرده‌اند.

طبق آخرين اخبار علي عكاز هم اكنون در وضعيتي بحراني و در يكي از بيمارستان‌هاي درسدرن به سر مي‌برد.

برادر مروه الشربيني كه در مراسم خاكسپاري خواهرش در شهر اسكندريه  مصر حضور داشت به خبرنگار آسوشيتدپرس گفت: ماموران امنيتي دادگاه آلمان فكر كردند چون علي عكاز موهايش بور نيست پس وي فرد مهاجم است و به همين دليل وي را هدف شليك گلوله قرار دادند.

تعدادي از مسلمانان آلماني نيز روز دوشنبه گذشته به بيمارستان درسدرن  آلمان رفتند و از همسر الشربيني ديدار كردند.

علي عكاز كه با استفاده از بورس تحصيلي در دانشگاه مكس بلانك  آلمان در رشته مهندسي ژنتيك مشغول تحصيل است و قرار بود تا چند روز آينده از رساله دكتري خود دفاع كند، به همراه همسرش و مصطفي، فرزند سه ساله‌شان از سال 2003 در درسدرن آلمان زندگي مي‌كنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۴/۱۷
چرا همیشه خارجی ها ما را متهم می کنند و ما هیچ موضعی اتخاذ نمی کنیم الان فرصتی دست داده تا بر طبل رسوایی و پوشالی بودن گفته های خارجی ها پرداخته شود و درس عبرتی به انها داده شود ما باید اعتراضات خود را در سطح جامعه اورده و به خارجی ها نشان دهیم که ما هم قدرت داریم در مقابل اتفاقات از خود واکنش نشان داده و قدرت خود را به رخ انها بکشیم.