۰

دستگیری عوامل به آتش کشیدن شیعیان

جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: عوامل ناآراميهاي اخير زاهدان با تلاش ماموران شناسايي و تعدادي از آنها نيز دستگير شدند.
کد خبر: ۱۳۴۰۵
۱۹:۵۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۸۸
به گزارش «شیعه نیوز»، سردار سرتيپ دوم پاسدار احمدرضا رادان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي در زاهدان افزود: عاملان حادثه آتش سوزي مووسسه مالي و اعتباري مهر شعبه خيام زاهدان نيز شناسايي و دستگير شده اند.

وي اضافه کرد: کساني در اين حادثه به دنبال ايجاد تفرقه و سنگ اندازي در مسير وحدت خاص سيستان و بلوچستان بودند.

او افزود: تعدادي از اين افراد دستگير و شناسايي ديگر عاملان نيز با جديت ادامه دارد.
وي بيان کرد: عده اي که استکبار پشت آنها قرار دارد سعي در تحريک احساست قومي و مذاهبي در اين خطه دارند.

او افزود: اکنون همگان مي دانند که تروريستها از بدنه اهل سنت جدا هستند و کساني که خلاف اين را سر مي دهند عاملان تفرقه هستند.

جانشين فرمانده ناجا اظهار داشت: نيروي انتظامي نيز در اين شرايط با نگاهي حکومتي و برابر، با دستگيرشدگان که هم شيعه و هم سني هستند برخورد مي کند زيرا در نگاه قانون لباس، مذهب و فرهنگ فرقي ندارد و همه در برابر اجراي قانون برابر هستند.

وي همچنين با اشاره به انسداد مرزهاي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه ويژه نظام در راستاي اعتبارات اختصاص يافته، انسداد مرز سيستان تکميل شده است.

او افزود: همچنين مراحل انسداد مرزهاي بلوچستان در محدوده ميرجاوه با جديت ادامه داد.
وي اظهار اميدواري کرد که با اختصاص بودجه هاي خاص از سوي وزارت کشور، انسداد مرز بلوچستان در محدوده سراوان، پيشين و سرباز که پيش بيني شده تسريع شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: