۰

امام جمعه اهل تسنن سيلوانا:مخالفان اهل بیت دشمنان شيعه و سني هستند

نجم الدين عزيزيان امام جمعه اهل تسنن سيلوانا ي اروميه امروز در همايش وحدت تاكيد كرد: كساني كه با علي و فاطمه (ع) دشمني داشته باشند، نه شيعه هستند و نه سني. اين ها (دشمنان) بذر هاي نفاق را مي پاشند تا در بين مسلمانان تفرقه ايجاد كنند.
کد خبر: ۱۳۱۴۰
۱۸:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، نجم الدين عزيزيان امام جمعه اهل تسنن سيلوانا ي اروميه  امروز در همايش وحدت تاكيد كرد: كساني كه با علي و فاطمه (ع) دشمني داشته باشند، نه شيعه هستند و نه سني. اين ها (دشمنان) بذر هاي نفاق را مي پاشند تا در بين مسلمانان تفرقه ايجاد كنند.

وي كه در سالن همايش هتل بدر المحمديه در مدينه منوره سخن مي گفت ، با ذكر روايتي از پيامبر اكرم درمورد حضرت فاطمه زهرا(ع)،  افزود:   تمامي روحانيون اهل تسنن در عربستان بايد به زائران خود بفهمانند كه دخت  گرامي سول اكرم (ص) در بقيع  است و بر ما لازم است كه ايشان را زيارت كنيم.

امام جمعه سيلواناي اروميه با تاكيد بر اين مطلب كه اختلاف در تفكر، انديشه، مذهب، لباس، زبان و غيره امري طبيعي و عادي است گفت: بر مسلمانان واجب است اسلام را بعنوان تفكر جهانگير به دنيا بشناسانند و با توجه به  امور و تفاوت هاي جزيي مذاهب سرگرم و عامل دشمنان اسلام نشوند.

وي تاكيد كرد:  اسلام از طريق تفكرهاي شيطاني مورد هجمه قرار دارد و دشمنان سعي مي كنند اسلام را دين وحشت و ناسازگار با جامعه معرفي كنند و خيلي راحت در رسانه هاي خود به مقدسات ما توهين مي كنند.

عزيزيان گفت: مسلمانان با هر مذهبي بايد عامل اجراي وحدت اسلام در جهان باشند.

امام جمع سيلوانا در ادامه با تشريح عملكرد وهابيون از ممانعت هاي ماموران ارشاد اين كشور در زيارت هاي اماكن مقدس توسط مسلمانان گفت:  در هيچ مذهب و ديني زيارت منع نمي شود اما در اينجا (مدينه) وقتي در مقابل قبر مطهر پيامبر دعا مي كنيم و مي خواهيم ايشان را خطاب كنيم تا از خداوند بخواهخد مشكلات ما را بر طرف و دعا را حاجت نمايند  جلوگيري مي شود.

وي افزود: اين ها (وهابي ها) به ما مي گويند به پيامبر سلام نكنيد. آيا نمازي كه در آن سلام به پيامبر نباشد درست است؟

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: