۰
احمدی‌نژاد:

بستر برای ظهور امام زمان (عج) آماده است

احمدي‌نژاد در پايان بستر را براي ظهور امام زمان عج و رستگار شدن آماده دانست و گفت: همانطور كه پيامبر(ص) نهضتش را در عربستان بنا نهاد و ايراني‌ها راه او را ادامه دادند, ما هم نبايد به گونه‌اي رفتار كنيم كه انقلابي كه در ايران بنا نهاده شده است, در جاي ديگري ادامه راه پيدا كند.
کد خبر: ۱۲۵۵۱
۱۰:۵۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۸۷
به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از ایلنا ، دبيركميته پدافند غير عامل كشور منافع حياتي ما در دنيا و آخرت را سربازي مقام معظم رهبري دانست و گفت: اگر امروز سرباز ولايت بوديم, مي‌توانيم باور كنيم كه در ركاب امام زمان(عج) هستيم.

داود احمدي‌نژاد در همايش "منجي‌گرايي، ولايت‌مداري و مقاومت اسلامي" به نقل روايت پيرامون آخر زمان پرداخت و گفت: در اين روايت آمده است كه در دوران آخر زمان مكاني بالاي شهرري درست مي‌شود كه در آن شهر, اتفاقاتي از جمله غيرقابل تشخيص بودن زن و مرد از يك ديگر و از كارافتادن سلاح هاي اتمي صورت مي‌گيرد.و اكنون در اين مقطع زماني ما مي‌خواهيم بررسي كنيم كه اين اتفاقات رخ داده است و يا نه.

وي در ادامه به بررسي اتفاقات ذكر شده در اين مقطع زماني پرداخت و گفت: يكي از اتفاقات در عصر مارخ داده, حضور آمريكا در منطقه مي باشد و همان‌طور كه مي‌دانيم وقتي آمريكا به عراق حمله كرد, در ابتداي كار, سامرا را محاصره كرد؛ در حالي كه مي‌توانست كربلا را محاصره كند و اگر بخواهيم به چرايي اين امر بپردازيم متوجه مي‌شويم كه سامرا از لحاظ استراتژيك براي آمريكايي‌ها منطقه خاصي نبود بلكه آنها براساس پيش‌گويي‌ها به دنبال شخص خاصي در آن منطقه مي‌گشتند و آمريكا فكر كرده بود آن منجي براي برچيدن بساط استعمار و استكبار مي‌آيد از سردابه مي‌آيد و وقتي نتوانستند در اين امر موفق شوند, بوش اعلام كرد ما بايد براي يافتن شخصي كه از زبان رئيس جمهور ايران بيان مي‌شود كميته‌اي را تشكيل دهيم.

وي در ادامه به بي‌اثر شدن سلاح كشتار جمعي اشاره كرد و گفت: ما در انقلاب اسلامي بي اثر بودن سلاح‌ها را مشخص كرديم و اين مساله را درجنوب لبنان و غزه نيز به خوبي لمس كرديم و ديديم كه در غزه نيز علي‌رغم محاصره شديد و به كاربردن كشنده‌ترين نوع سلاح‌ها تنها پيروزي اراده انساني بود كه حرف آخر را زد.

وي در ادامه عصر حاضر را عصر تسخير زمان به دست مستكبرين جهان دانست و با طرح سوالي بيان داشت: آيا اين دوره از زمان به زماني كه امام زمان (عج) با يك حركت زمان را تسخير مي‌كند, شباهت ندارد و آيا ما در اين مقطع زماني قرار نگرفته‌ايم.

وي همچنين اظهار داشت: امروز ما شاهد حاكميت اراده انسان به جهان مي‌باشيم و سلاح تجهيزات در اين ميان هيچ جايگاهي را ندارد و ما شاهد حضور زنان و مرداني هستيم كه از لحاظ ظاهري شاهد براي ما اصلا قابل قبول نبودند ولي همين افراد براساس فطرت خود به صحنه آمده و انزجار خود را از استكبار جهاني نمايش دادند.

وي در ادامه وظيفه اصلي و خطير ما را در اين برهه از زمان را ولايت‌مدار بودن دانست و خاطرنشان كرد: امروزه حرف انقلاب اسلامي بر جهان حاكم مي‌باشد و عزت و اقتداري نيز بالاتر از اين براي ما وجود ندارد و اين امر تنها در سايه ولايت تحقق يافته است. پس ما نيز مي توانيم با ادامه اين راه و ولايت‌مدار بودن به قله‌هاي بلند پيشرفت دست پيدا كنيم و اگر بخواهيم جزئي از شجره طيبه باشيم, بايد بر انفعال و بي حركتي غلبه كرده و اين راه را ادامه دهيم.

احمدي‌نژاد در پايان بستر را براي ظهور امام زمان عج و رستگار شدن آماده دانست و گفت: همانطور كه پيامبر(ص) نهضتش را در عربستان بنا نهاد و ايراني‌ها راه او را ادامه دادند, ما هم نبايد به گونه‌اي رفتار كنيم كه انقلابي كه در ايران بنا نهاده شده است, در جاي ديگري ادامه راه پيدا كند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: