۰
آیت الله مکارم شیرازی :

جایزه صلح نوبل را باید به نخست وزیر ترکیه داد

آیة الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود، با اشاره به اعتراض شدید و کوبنده نخست وزیر ترکیه در اجلاس داووس، فرمودند: اگر مسوولین جایزه صلح نوبل انصاف و شجاعت داشته باشند جایزه صلح نوبل را امسال به او خواهند داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۸
۱۴:۰۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۸۷

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له، ایشان افزودند: این اعتراض که در دقایق کوتاهی اتفاق افتاد اثر عمیقی در امنیت منطقه و پیشگیری از تکرار جنگ بر جای گذاشت و ما همه از او تقدیر و تشکر می کنیم.

معظم له در توضیح این مطلب فرمودند: این اعتراض شجاعانه پایه های صلح را در منطقه تقویت کرد، زیرا از یک سو رژیم جنگ طلب و جنایتکار اسرائیل را از هرزمان رسواتر و منزوی تر ساخت، و از سوی دیگر به نیروی مقاومت در غزه قدرت و توان بخشید، و از سوی سوم سازشکاران عرب را که به آتش جنگ می دمیدند در برابر ملت خود و جهان اسلام بسیار شرمنده کرد، و از سوی چهارم به حامیان غربی اسرائیل هشدار داد که باید بهای سنگینی در برابر این حمایت بپردازند. و همه اینها نقش موثری در پیش گیری از جنگ دارد. به همین دلیل اگر مسوولین جایزه نوبل انصاف و شجاعت داشته باشند، باید جایزه صلح نوبل را امسال به آقای اردوغان بدهند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: