۰
محسن حكيم:

ده‌ها‌ هزار نيروي پليس تامين امنيت كربلا را بر عهده دارند

مشاور سياسي رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق با اشاره به مراسم تاسوعا و عاشوراي حسيني اعلام كرد كه ده‌ها هزار نيروي پليس، تامين امنيت كربلا را به عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۸۷۹
۱۴:۱۶ - ۱۶ دی ۱۳۸۷
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، "محسن حكيم"، مشاور سياسي رئيس ائتلاف واحد، بزرگترين فراكسيون در پارلمان عراق، با اشاره به تدابير امنيتي در مراسم تاسوعا و عاشوراي حسيني در كربلاي معلي گفت : در اين زمينه تدابير امنيتي بسيار شديدي اتخاذ شده است و از بيست كيلومتري ورود هر گونه وسائط نقليه منع شده است.

وي افزود: ده‌ها هزار نيروي امنيتي با تشكيل هشت حلقه اين منطقه را كاملا به محاصره خود در آورده‌‌اند تا بتوانند امنيت را در اين شهر برقرار كنند.

محسن حكيم گفت: تدابير گسترده‌اي در اين زمينه انديشيده شده كه با اين تدابير شديد اميدواريم كه شاهد امنيت كامل براي زوار كربلا باشيم.

از سوي ديگر سرتيپ "علي جاسم الغريري" فرمانده پليس شهر كربلا با اشاره به استقرار بيش از 20 ‌هزار نيروي امنيتي عراقي در كربلا گفت كه برخي نيروهاي امنيتي نيز از خارج استان در اين طرح همكاري خواهند كرد.

وي افزود: بيش از 20 هزار نيروي امنيتي در اماكن ورودي و مركز شهر مأموريت محافظت از زائران را بر عهده دارند و در اين عمليات حدود 950 نيروي امنيتي زن نيز حضور دارند.

بر اساس اظهارات رئيس پليس كربلا پشتيباني هوايي و دريايي نيز از طريق درياچه "الرزازة" براي ممانعت از ورود عناصر مسلح به داخل شهر انجام خواهد شد، علاوه بر اين بيش از 400 تك‌ تيرانداز عراقي نيز روي بامهاي شهر كربلا در اطراف حرم مطهر مستقر مي‌شوند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: