۰

آمادگي 600 هيئت عزاداري جهت برپايي مراسم عزاي امام حسين (ع) در کربلا

رييس ستاد احياي شعاير حسيني عراق و جهان اسلام از آمادگي 600 هيئت جهت برگزاري مراسم عزاي امام حسين (ع) در کربلا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۶
۱۹:۴۸ - ۰۴ دی ۱۳۸۷

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از رسا ، رياض نعمه سلمان رييس ستاد احياي شعاير حسيني عراق و جهان اسلام که در حرم مطهر حضرت اباالفضل العباس (س) مشغول به فعاليت است، طي مصاحبه با پايگاه اينترنتي «نون»، از آمادگي 600 هيئت عزاداري جهت برپايي مراسم عزاي سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) در ماه محرم خبر داد.

وي با اشاره به توزيع جزوه هاي آموزشي در هيئتهاي عزاداري گفت : ستاد شعاير حسيني اقدام به توزيع جزوه هاي آموزشي خصوصا در زمينه هاي امنيتي کرده است تا مراسم عزاداري امسال با نظم و شکوه هر چه تمامتر برگزار شود.

رياض نعمه سلمان تصريح کرد : در ديداري که با رييس پليس کربلا داشتيم توصيه هاي لازم امنيتي مبني بر دوري جستن از شعارهاي طايفه اي ، استفاده از سلاح ، ممنوعيت برافراشتن عکسهاي مراجع در خيابانها ، عدم برافراشتن علمهايي که موجب ازدحام و کندي حرکت زايرين مي شود و ضرورت حمل پرچم جديد عراق را اعلام کرد.

وي درباره اين بخش اسلامي توضيح داد : بخش شعاير حسيني عراق مسول رسمي برگزاري مراسمها عزاداري و مسول هيئتهاي عزاداري عراق و جهان اسلام است و داراي چهارده نمايندگي در سراسر عراق و نمايندگي در خارج از کشور است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: