۰
توسط کرستین ساینس مانیتور صورت گرفت؛

معرفی فرشته نگهبان زوار ایرانی در عراق!

باور این موضوع سخت است . ژنرال عراقی که نقش فرشته نگهبان در طول سفر زائران ایرانی برای آنها را به عهده دارد، همان سربازی است که در طول جنگ بین دو کشور مسئولیت تانک های عراقی را بر عهده داشته و سربازان ایرانی را قتل و عام کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۶
۱۴:۱۷ - ۰۴ دی ۱۳۸۷

زوار ایرانی که از مرز عراق می گذرند و عازم شهرهای مذهبی این کشور می شوند، قطعا از هویت کسی که مسئولیت حفاظت ازآنها را در طول سفر برعهده دارد، خبر ندارند.

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از فردا، خالد سلیمان مسئول پاسگاه های مرزی عراق است که زائران ایرانی به هنگام عزیمت به شهرهای مذهبی جنوب عراق با سربازان و ماموران تحت فرماندهی او برخورد می کنند. وی همان نظامی عراقی چند سال پیش است که به مدت چند سال با نیروهای ایرانی جنگیده است.

نشریه کرستین ساینس مانیتور، ضمن گزارشی با تکرار ادعای های کذب رسانه های غربی مبنی بر دخالت نظامی و مقصر جلوه دادن ایران در ناامنی های موجود در این کشور به این مامور نظامی نیز اشاره کرده و وی را "فرشته نگهبان زوار ایرانی" معرفی کرده است.

در همین رابطه این نشریه نوشته است: باور این موضوع سخت است . ژنرال عراقی که نقش فرشته نگهبان در طول سفر زائران ایرانی برای آنها را به عهده دارد، همان سربازی است که در طول جنگ بین دو کشور مسئولیت تانک های عراقی را بر عهده داشته و سربازان ایرانی را قتل و عام کرده است.

ژنرال سلیمان به گفته خود تا همین اواخر هیچ گونه حس شفقتی به ایرانیان نداشته، اما حس میهن پرستی، دشمنی سابق او با ایرانی ها را از بین برده است.

او می گوید: من هم‌اکنون به عنوان نماینده‌ای از مردم عراق می‌خواهم ایرانیان در سفرشان به کشور ما احساس خوبی داشته باشند. ما می‌خواهیم برای خوش‌آمد گویی به ایرانیان، تصویر صلح‌آمیزی از مردم عراق را به آنها نشان بدهیم. ما سعی می‌کنیم به همه ایرانیان احترام بگذاریم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: