۰

نسخه ديجيتالی «شيعه‌شناسی و پاسخ به شبهات» منتشر شد

نسخه ديجيتالی «شيعه‌شناسی و پاسخ به شبهات» نوشته علی اصغر رضوانی در بخش «اعتقادات و پاسخ به شبهات» يكی از بخش‌های اصلی كتابخانه تخصصی حج قابل دسترسی است.
کد خبر: ۱۱۶۱۵
۱۴:۲۵ - ۰۳ دی ۱۳۸۷

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ايكنا، بخش «اعتقادات و پاسخ به شبهات» كتابخانه تخصصی حج حاوی كتاب‌ها و مقالات پژوهشی درباره مسلك و شبهات وهابيون است. در اين بخش تعداد 128 كتاب و 52 مقاله نگاشته و گردآوری شده كه در اختيار علاقه‌مندان به مسايل حج قرار دارد.

«علی اصغر رضوانی»، نويسنده كتاب، با اشاره به وظيفه انسان در مقابل شبهات می‌نويسد: «تا وقتی كه انسان اعتقادهايش را از منابع موثق و معتبر، محكم نكرده و قدرت پاسخ‌گويی به شبهات را نيافته است، نبايد در اين وادی وارد شود، به هر سخنی گوش فرا دهد و هر مطلبی را بخواند.»

وی با تاكيد بر پيش‌بينی و پيش‌گيری از طرح شبهات در جامعه ادامه می‌دهد: «انسان بايد زمان‌شناس باشد، برای حال و آينده‌اش برنامه ريزی كند، نه اين كه بنشيند و هنگامی كه با شبهات و هجوم بنيان‌كن تبليغات مسموم روبرو شد، به فكر چاره جويی باشد.»

مولف تاريخ شيعه را مورد تاكيد قرار داده و می‌نويسد: «مؤسس شيعه خداوند متعال است، زيرا در قرآن كريم، علی(ع) را به عنوان ولی و سرپرست، بعد از رسول خدا (ص) معين كرده و مردم را به پيروی از او دعوت كرده است.

بخش «اعتقادات و پاسخ به شبهات» را اينجا كليك كنيد!

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: