۰

آيت الله مکارم: مملکت را با نصف بودجه امروز هم مي‌‏توانيم بچرخانيم

اين مرجع عظام تقليد در پايان ابراز اميدواري نمود که همه دست به دست هم دهند و مشکلات اقتصادي کشور را رفع کنند.
کد خبر: ۱۱۵۳۸
۱۹:۳۱ - ۳۰ آذر ۱۳۸۷

آيت‌‏الله ناصرمکارم‌‏شيرازي در پاسخ به اينکه چه توصيه‌‏اي براي حل مشکلات اقتصادي کشور بوِيژه معضل تورم به مسوولان دولتي داريد، يادآور شد: دولت بايد بداند که مشکل اقتصاد، مشکل امرز و فرداي کشور نيست که به زودي، تمام شود. از اين رو بايد با برنامه به دنبال حل اين مشکل بود.

اين مرجع عظام تقليد در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ايلنا"، با بيان اين مطلب تاکيد کرد: دولت بايد با برنامه‌‏ريزي دقيق و منطبق با شرايط اقتصادي کنوني کشور، به رويارويي با مشکلات اقتصادي برود.

ایت الله مکارم‌‏شيرازي با تاکيد بر اينکه دولت بايد صرفه‌‏جويي در هزينه‌‏ها را در دستور کار خود قرار دهد، ادامه داد: ان‌‏شالله مردم نيز صرفه جويي خواهند کرد و در اين راستا به دولت کمک مي‌‏کنند.

وي با اشاره به اينکه مجلس هم در اين راستا به دولت کمک خواهد کرد، افزود: شايد با نصف بودجه امروز هم بتوانيم مملکت را بچرخانيم و مي‌‏توانيم.‌‏

اين مرجع عظام تقليد در پايان ابراز اميدواري نمود که همه دست به دست هم دهند و مشکلات اقتصادي کشور را رفع کنند.

گفتني است که آيت‌‏الله ناصر مکارم‌‏شيرازي اخيرا در ديدار با هيات رئيسه مجلس نيز با اشاره به بحران اقتصادي موجود در جهان، متذکر شد: دامنه اين بحران همه جا را فرا گرفته و قرائن و شواهد حاکي از آن است که اين مشکلات به زودي حل نمي‌‏شود.

وي با بيان اينکه مجلس و دولت بايد برنامه‌‏هايشان را به گونه‌‏اي تنظيم کنند که توان رويارويي با اين بحران را داشته باشند، تصريح کرد: بايد از هزينه‌‏هاي اضافي کاسته شود. اين بحران مطمئناً در درآمدهاي مردم اثر خواهد گذاشت، از اين رو مجلس بايد به اين نکته توجه کند تا از اين بحران به سلامت بيرون رويم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: