۰

هشدار آيت‌الله مدرسی نسبت به محو‌ هويت اسلامی مسلمانان

آيت‌الله «محمد تقی مدرسی» از مراجع شيعی عراق، موسم حج را فرصتی برای تقويت ارزش‌های اسلامی و رسالت اهل‌بيت(عليهم السلام) در جوامع اسلامی دانسته و نسبت به محو هويت اسلامی و كم‌رنگ شدن شعاير مسلمانان هشدارداد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳
۱۵:۰۳ - ۲۰ آذر ۱۳۸۷

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ايكنا، آيت‌الله مدرسی ديروز 19 آذر در پيامی كه از شبكه ماهواره‌ای اهل‌بيت(عليهم‌السلام) عراق پخش‌شد: از زائران بيت‌الله‌الحرام خواست كه از ارزش‌های معنوی و نورانی مناسك حج غافل‌نشوند.

وی موسم حج را تلاش انسان برای تطهير روح دانست و تصريح‌كرد: مناسك حج تأثير زيادی در زندگی انسان دارد و و آثار آن، در رفتار و شيوه زندگی فردی و اجتماعی افراد تبلور خواهديافت.

آيت‌الله مدرسی در ادامه از مسلمانان خواست كه به فريضه حج به‌عنوان يك اقدام متمدنانه بنگرند، و حج را فرصتی برای حفظ هويت اسلامی و تقويت ارزش‌های‌ اسلامی و رسالت اهل‌‌بيت(عليهم‌السلام) در جوامع اسلامی دانست.

مرجع شيعی عراق در پايان گفت: تقويت ارزش‌های اسلامی در جامعه، باعث ايجاد نشاط و سرزندگی در امت اسلام می‌شود، همان‌طور كه دوری از مبانی و آموزه‌های اسلامی، محو هويت مسلمانان و ذوب‌شدن آن‌ها در فرهنگ‌های ديگر را به دنبال خواهدداشت.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: