۰
ابراز تاسف شديد كريم منصوري از شيوه حمل قرآن در همايش گردشگري

قصد داشتم مراسم را ترك كنم اما ...

بنده هم فكر كردم كه طبق روال مرسوم يك فرد آبرومند (پدر شهيد، فرزند شهيد و...) اين كار را انجام مي دهد، اما با كمال تعجب مشاهده كردم اين اقدام به طرز بي شرمانه اي انجام پذيرفت، به نحوي كه در هنگام مشاهده مراسم تمام بدنم مي لرزيد و به ياد مظلوميت قرآن افتادم.
کد خبر: ۱۰۶۹۹
۱۴:۳۴ - ۲۶ آبان ۱۳۸۷
قاري برجسته كشورمان در نامه اي سرگشاده  از اقدامات پيش آمده در همايش گردشگري به شدت انتقاد كرد.
 
به گزارش "شیعه نیوز" به نقل از جهان، كريم منصوري قاري بين المللي و برجسته كشورمان با ابراز تاسف شديد از اقدامات پيش آمده در همايش سازمان ميراث فرهنگي نامه اي خطاب به مقام معظم رهبري، مراجع اعظام و مردم كشور منتشر كرد.

در بخشهايي از اين نامه آمده است:

در مراسم كنفراس اخير گردشگري، بنده قبل از شروع مراسم تاكيد كردم كه براي اطمينان از آيات مدنظر قرآن بياورند تا آيات موردنظر را مرور كنم، اما مجريان مراسم بدون اشاره به شيوه حمل قرآن اعلام كردند كه خودمان اين كار را انجام خواهيم داد.

بنده هم فكر كردم كه طبق روال مرسوم يك فرد آبرومند (پدر شهيد، فرزند شهيد و...) اين كار را انجام مي دهد، اما با كمال تعجب مشاهده كردم اين اقدام به طرز بي شرمانه اي انجام پذيرفت، به نحوي كه در هنگام مشاهده مراسم تمام بدنم مي لرزيد و به ياد مظلوميت قرآن افتادم.
 
در آن هنگام از طرفي براي حفظ عزت نظام جمهوري اسلامي در يك كنفرانس بين المللي، و از سوئي ديگر در قبال حقي كه قرآن مجيد برگردن من دارد مستاصل و مجبور به قرائت شدم تا باعث به هم خوردن اين كنفرانس نشوم.
 
در ادامه مراسم با نهايت تاثر قرائت خود را خلاصه كرده و با شرمندگي از محضر خداوند كريم، حضرتعالي، علماي اسلام و مردم خداجوي شكايت خود را به پيامبر اكرم(ص) و قرآن كريم در روز قيامت مطرح خواهم كرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: