۰

تعداد زائران مشهد در طی سال هشت برابر جمعیت این شهر است

رئیس گروه مشاوران جوان شهردار گفت: شهر مشهد باحدود 2.5 میلیون جمعیت سالانه پذیرای 20 میلیون زائر است.
کد خبر: ۱۰۴۸۶
۱۳:۳۰ - ۱۹ آبان ۱۳۸۷

به گزارش "شیعه نیوز" به نقل از مهر، علی حامد مقدم پیش از ظهر امروز در نخستین نشست هم اندیشی بانوان شاغل در شهرداری مشهد افزود: تعداد زیاد زائران به طور مسلم کلانشهر مشهد را با مشکلات متعددی در حوزه های مختلف روبرو می کند که برای طرف ساختن این مشکلات چاره اندیشی اساسی لازم است.

وی با اشاره به مسائلی که با حضور این جمعیت ایجاد می شود، بیان داشت: مسئله ترافیک، معضل خدمات دهی به زائران و گردشگران، مسئله حاشیه نشینی با جمعیت قابل تامل در سطح ملی و مسائلی از این قبیل در زمان حضور زائران نمایان تر است.

حامد مقدم وجود یک آرمان و جهت گیری مشترک در حوزه های مختلف را ضروری دانست و تصریح کرد: سند چشم انداز 20 ساله مشهد عاملی است که این کلانشهر مذهبی را در تحقق اهداف پیش بینی شده به رشد اعلایی خواهد رساند.

رئیس گروه مشاوران جوان شهردار خاطرنشان کرد: نگاه عمیق به وضعیت مدیریت شهری خلاقیت و ابتکار را آشکار می سازد که با در نظر داشتن نیروی جوانان که 40 درصد جمعیت مشهد را تشکیل می دهند قابل پیگیری است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال نوآوری و شکوفایی عنوان کرد: طرح مشهد 1404 بزرگترین طرح ملی در راستانی این نامگذاری است که در آن می توان در شکل گیری و سامان بخشی به محیط زندگی خود نقش مفیدی داشته باشیم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: