۱

انتقاد آیت‌الله استادی از حضور گردشگران بدحجاب در قم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: گردشگری در قم نباید باعث آلودگی دینی اجتماعی شود و هر روز بانوانی به بهانه اینکه مسلمان نیستند با هر قیافه‌ و حجابی در خیابان‌های قم تردد کنند.
کد خبر: ۱۰۳۲۶
۱۳:۴۸ - ۱۱ آبان ۱۳۸۷
به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله استادی در افتتاحیه جشنواره کریمه اهل‌بیت (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به عظمت مقام حضرت معصومه (س) تصریح کرد: روایات متعددی در کتاب‌های معتبری همچون کامل‌الزیارات و برخی کتاب‌های شیخ صدوق اشاره به ثواب زیارت این بزرگوار دارد.
وی عنایت علمای بزرگ به زیارت حضرت معصومه (س) در طول تاریخ را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امام‌زاده‌های فراوانی داریم که همه مورد احترام هستند و مرقدهای آنها محل نزول برکات الهی است، اما توجه ویژه مراجع و علمای بزرگ به حضرت معصومه (س) و حرکت از اقصی‌نقاط دنیا برای زیارت آن حضرت بیانگر عظمت بالای دختر موسی‌بن‌جعفر (ع) است.
امام جمعه موقت قم افزود: افتخار علما این بوده است که قبرشان نزدیک، مزار حضرت معصومه (س) قرار بگیرد و این از بزرگترین ادله عظمت آن حضرت است.
وی خاطرنشان کرد: خدام حضرت معصومه (س)، مردم قم، زائران و مجاوران آن حضرت باید به این نکته توجه داشته باشند که ایشان از ما چه می‌خواهند.
آیت‌الله استادی افزود: خواسته این بزرگوار، خواسته ائمه (ع) و پیامبر (ص) است که قم باید پاک باشد و با شهرهای دیگر فرق داشته باشد.
وی گفت: کسانی که در ذیل حمایت و عظمت حضرت معصومه (س) زندگی می‌کنند، باید با اهالی شهرهای دیگر فرق کنند و توجه به این مسایل از اهمیت بیشتری برخوردار است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید زندگی، رفت و آمد و برخورد ما باعث سربلندی اهل‌بیت (ع) باشد.
وی اظهار داشت: تمام کسانی که می‌خواهند به قم خدمت کنند و تمام نهادهایی که به فکر توسعه و رفاه قم هستند باید برنامه‌ها را طوری تنظیم کنند که زندگی در قم، اسلامی و مورد پسند اهل‌بیت (ع) باشد.
آیت‌الله استادی افزود: نهادهایی که به فکر توسعه و رفاه مردم هستند باید به یاد دین مردم هم باشند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید طوری باشد که به دیانت مردم کمک کند و خواسته حضرت معصومه (س) از همه ما این است که منزه باشیم و به وظایف خود عمل کنیم.
آیت‌الله استادی ابراز داشت: هنگامی می‌توانیم با سربلندی در برابر حضرت معصومه (س) عرض ارادت کنیم که پاک و منزه باشیم و هر کسی خودش به شرایط دینی و معنوی خود آگاه است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۱
وقتي سايت به اين خوبي بشود ضد انقلاب و اسلام و در نمايشگاه رسانه ها راه پيدا نکند --وقتي خبرگزاري وهابيها (بنا به دلايلي اسمشو نميگم شايد اين نظر رو بزاريد ) در نمايشگاه به جاي يک غرفه جاي سه غرفه رو اشغال کند ديگه اين اخبار تعجب نداره --ضمنا بنده از مشهد راه افتادم بيام ديدن شما ولي شما در نمايشگاه نبوديد لطفا اين موضوع رو توضيح بديد --ممنون