۰

هلاکت عامل ربايش امام جمعه فهرج

در جريان اين عمليات همچنين قاچاقچي سابقه دار ناصر شه بخش و عامل ربايش يک توريست ژاپني در سال 86 و همچنين عامل ربايش امام جمعه فهرج در سالجاري نيز معدوم گرديد.
کد خبر: ۱۰۰۷۱
۱۵:۰۶ - ۲۳ مهر ۱۳۸۷
به گزارش" شیعه نیوز"به نقل از رسا ، دبيرخانه شوراي تأمين استان سيستان وبلوچستان با صدور اطلاعيه اي از انهدام يک تيم تروريستي و به هلاکت رسيدن عامل ربايش امام جمعه فهرج خبر داد.

بنابراین گزارش در قسمتي از اطلاعيه دبيرخانه شوراي تأمين استان سيستان وبلوچستان که نسخه اي از آن براي خبرگزاري رسا ارسال شده، آمده است: به اطلاع مردم شريف و هميشه در صحنه استان سيستان وبلوچستان مي رساند با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاري مردم هميشه در صحنه استان روز گذشته محل اختفاء يک گروه تروريستي که به منظور انجام اقدامات خرابکارانه از دو روز قبل از يکي از کشورهاي همسايه وارد استان شده بود شناسايي و در جريان عمليات مشترک نيروهاي قرارگاه فتح و اداره کل اطلاعات استان تمامي اعضاي اين تيم در ارتفاعات پير سوران شهرستان زاهدان به هلاکت رسيدند.

در ادامه اين اطلاعيه عنوان شده است: در جريان اين عمليات که منجر به هلاکت چهار تن از اعضاي اين گروه گرديد مقاديري سلاح، مهمات و تجهيزات مخابراتي به همراه اسناد و مدارک نيز کشف و ضبط گرديد .

در اين بيانيه تصريح شده است: مسؤول اين تيم معدوم، احمد وفايي از قاچاقچيان مواد مخدر مي باشد که از سال 82 به بعد در کنار قاچاق مواد مخدر در اقدامات تروريستي از قبيل ربايش پنج تبعه خارجي در سال 82، شرکت در جنايت هولناک تاسوکي و به شهادت رسانيدن 22 نفر از شهروندان عادي در محور زاهدان به زابل در سال 84 ، فرماندهي حمله به پاسگاه شم سر از طريق يکي از کشورهاي همسايه و انتقال آنها به خاک اين کشور و شهادت تعدادي از پرسنل اين پاسگاه در سالجاري نقش داشته است.

در اين بيانيه همچنين آمده است: در جريان اين عمليات همچنين قاچاقچي سابقه دار ناصر شه بخش و عامل ربايش يک توريست ژاپني در سال 86 و همچنين عامل ربايش امام جمعه فهرج در سالجاري نيز معدوم گرديد.

در پايان اين اطلاعيه خاطر نشان شده است: شوراي تأمين استان بدينوسيله از مردم هميشه در صحنه استان که نيروهاي امنيتي انتظامي را در شناسايي اين مزدوران ياري نمودند صميمانه تشکر و قدرداني مي نمايد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: