۰

کلاهبرداري به بهانه ارتباط با ائمه

زني با ادعاي اينکه با امام زمان و ائمه ارتباط دارد بيش از 500 ميليون ريال کلاهبرداري کرد.
کد خبر: ۴۰۶۲
۰۰:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۸۷
به گزارش شيعه نيوز، اواخر شهريور ماه امسال فردي که خود را وکيل معرفي مي کرد با مراجعه به دادسراي رسالت از فردي به نام "رعنا" به جرم کلاهبرداري و سرقت از موکلش به نام "همادخت" شکايت کرد.

مرد وکيل مدعي شد که فردي به نام "رعنا" با طرح دوستي و جلب اعتماد طي مدت 19 ماه در منزل مسکوني موکلش سکونت کرده و خود را مرتبط با ارواح، امام زمان و ائمه معرفي کرده و در اين مدت به بهانه اينکه از طريق ائمه و نيروي ارواح به وي اعلام مي شود که به مستمندان کمک کند. در قالب اين کمک ها و بدست آوردن مايحتاج مستمندان مبالغي بالغ بر 500 ميلييون ريال را از موکلش "هما دخت" کلاهبرداري کرده است.

در ادامه مرد وکيل مدعي شد، که رعنا ادعا کرده است نامه هايي که از قول ارواح نوشته است متعلق به روح پدر و مادر هما است و روح مادرش به او گفته که خانه اي که قصد خريدش را داري به نام رعنا کن که شگون دارد تا اينکه اقوام موکلم به رعنا مشکوک شده و از آن شکايت کردند. بااعلام شکايت، رعنا متواري شده و خود را در منزل اقوام نزديکش مخفي کرده است.

بازپرس "جواد ميري" با توجه به حساس بودن موضوع و احتمال افزايش کلاهبرداري به اين شيوه پس از چهره نگاري و شناسايي متهم دستور دستگيري کلاهبردار فراري را صادر کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: